www.datorreparation.se? Säljer datorer på Tradera? AlinaNet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Är det bara jag som tycker det ser ut som att killen svävar? Följ hans tröja så ser det ut som att benen svänger upp i luften

Edit: ahh, han ligger på ett golv! Haha

Vem tusan ligger på golvet och arbetar med ett såpass avancerat ingrepp som bilden illustrerar?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Blir nästan sugen på att skicka in min dator
bara för att ... Man kanske kan få ett upplyst psu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bärplockaren:

Vem tusan ligger på golvet och arbetar med ett såpass avancerat ingrepp som bilden illustrerar?

Jag? Iallafall när köksbordet är fullt? Att han ligger ned är väl det minst skumma på den bilden.

Skrivet av Bulan75:

Blir nästan sugen på att skicka in min dator
bara för att ... Man kanske kan få ett upplyst psu

Skickades från m.sweclockers.com

De monterar väl lampor i både PCI-E porten och i CPU sockeln.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Kan man ens skicka in sin dator ? jag hittar inget sånt alternativ. Det verkar mest handla om "teamviewer" liknande support eller att dom åker ut på plats vilket troligen inte är billigt.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: LG 34'' UltraGear 34GN850 Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem

Dom verkar inte ens ha hört talas om ESD.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Är det bara jag som tycker det ser ut som att killen svävar? Följ hans tröja så ser det ut som att benen svänger upp i luften

Edit: ahh, han ligger på ett golv! Haha

Jag fick också lite "ute i rymden" känsla när jag såg bilden första gången.

Permalänk
Medlem

Du bör nog hålla dig borta från den sidan.

Permalänk
Medlem

Detta är ju bättre än "modermodemet"

Permalänk

Det råder ju ingen tvekan om att det finns språkförbistring genom hela sajten, kan vara en förmildrande omständighet men det är ju också mycket missvisande information och direkta fel med "mumbo-jumbo"-snack.

Kunderna får väl avgöra valet av rep-firma. Dom är duktiga på att regga domäner iaf!...

Visa signatur
Permalänk

Fick mig att tänka på gamla Datadocktorn Höll på att dö första gången jag läste den. http://web.archive.org/web/20070203105739/http://www.datadock...

Permalänk

undrar varför det ligger en glödlampa inne i nätagget ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Bara jag som sitter och väntar på att snubben/arna som driver sidan kommer hit och börjar försvara dem själva / fejkar vara en kund?

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av solomon:

Bara jag som sitter och väntar på att snubben/arna som driver sidan kommer hit och börjar försvara dem själva / fejkar vara en kund?

eller gör en computerstocklots och ringer swec

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem

Wtf! Nya modermodemet xD Detta är en blivande klassiker

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

De finns tydligen på facebook också

https://www.facebook.com/datorreparation.se