Android som inte är ett dasslock

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ferrat:

@Exxovion: Svårt, ska du ha lite mer high end så tror jag Z5C och de i samma klass är det du har att köra på, Z5C är ju inte så mycket större

5S = 123.8 x 58.6 x 7.6 mm
Z5C = 127 x 65 x 8.9 mm

har inte koll på de andra i klassen men finns ju några, mindre är nog svårt när allt drar mot större skärmar.

Nja, så länge man kan sms:a och ringa på den så är jag nöjd. Samt att man utan större problem kan hålla den med endast ena handen.

Vore det inte för "mobilt bankID" så skulle jag beställa hem en gammal GSM/3G-mobil från eBay. I övrigt så använder jag inga appar på mobilen.

Permalänk
Medlem

jag klollar själv på en S7 edge, den är lite längre än Z3c men jag tyckte den verkade ruskigt trevlig att hålla i och jobba med.

Permalänk
Medlem

kör med en samsung a3 somjag tycker e smidig iaf

Permalänk
Medlem

Slår ett slag för One Plus X här med, är fruktansvärt nöjd.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

Gå hit http://www.gsmarena.com/search.php3 dra ner reglarna under Display på res och size till 4" till 4.7" och titta på vad du hittar. Kanske finner du nått som passar Gunstige Herrn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

jag klollar själv på en S7 edge, den är lite längre än Z3c men jag tyckte den verkade ruskigt trevlig att hålla i och jobba med.

Bra sagt! Helt enkelt lite som med skor, eller mycket. Känna på den och själv finna att den är lätt att jobba och hålla i, knapparnas placering, bekväm, ligger bra i handen, osv. En bra fingervisning.

Permalänk
Medlem

Jag har en billig Samsung Ace 4 (sm-g357fz) nu. Jag skulle väldigt gärna köra en nexus telefon eftersom de hålls uppdaterade och har ett rent google gränssnitt, istället för allt lull lull färg skräp som exempelvis samsung gillar att ha i sina telefoner.
Jag borde ju ge förslag, men jag vet inte vilken som skulle passa dig bäst. Det kan ju vara så att alla nexus telefoner är lite för stora för dig.

Visa signatur

5820k 4,2 GHz @ 1,220 V
6950 XT undervolt

[FAQ: Formatera text i inläggen med BB-kod]

Permalänk
Medlem

Om du inte vill byta os så finns ju iPhone SE ute snart, maj var det väl? Det låter som att det är den du väntat på.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kommer en S7 mini i slutet av april som svar på Apples SE
Jag är personligen vääääldigt sugen på den

Permalänk
Medlem

blev en S7 edge för min del iallafall, nu skall man bara hitta ett robust skal som klarar av stötar, diverse temperaturförändringar och inte får den att överhetta.

Permalänk
Medlem

En flaggskeppsmodell med mindre skärm är ju ganska svårt att hitta. Funderat på att invänta iPhone SE kanske? Är ju en mindre modell.