Postnord slarvat bort paket?

Permalänk
Medlem

Min erfarenhet är att det snarare är postombudet som slarvar bort paketen än postnord. Vid det postombudet jag bor vid nu så måste man 9/10 gånger leta upp sitt paket eller peka ut det bland ca 200 paket. Tur nog så är dom bra på att kolla leg vid utlämningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Eftersom det var från utlandet hade jag tur att paketet var fotograferat och de kunde se mobilnumret till den som skulle ha paketet. De hjälpte aldrig till att lösa problemet för den stackaren som inte fick sitt paket men de kunde i alla fall hjälpa till och se att det inte var till mig för det var fel telefonnummer.

Det här är ett rekommenderat brev från annat EU-land, med adressen rätt i varje detalj. Helt sjukt att man skickar avin till en boende på fel adress, 2 gånger i rad, och dessutom låter denna någon hämta ut paketet, trots att man första gången nekar honom då det inte var hans namn på paketet.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.