Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Känns dock som spelandet lär krocka med Xenoblade Chronicles X i slutet av veckan. Blir nog att försöka spela igenom fler spel nu, backloggen är brutal. XCX är troligen spel nummer 19-21 så har en skaplig hög med endast två spel där kanpanjen/Storyn är avklarad.

Skickades från m.sweclockers.com

Är väl Xenoblade Chronicles 2 du syftar på
X släptes till Wii U för något år sedan, tänkte så det inte blir något missförstånd.

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Laban80:

Hur fungerar garantin om man köper en konsol på Amazon UK eller Amazon DE? Kan jag lämna in den i Sverige?

Det här var ju en helt galen deal, £299 inkl Rabbids och Odyssey! Tyvärr slut.

https://www.amazon.co.uk/Nintendo-Switch-Super-Odyssey-Rabbid...

Personligen hade jag inte handlat något från UK där jag bryr mig om garantier och liknande i och med Brexit. DE bör gå bättre, om de skickar varor hit. Inte helt säkert nämligen. :/

Men det är ett bra paket dock, tycker mig ha sett något liknande fast för 279 pund också.

Skrivet av Segge:

Är väl Xenoblade Chronicles 2 du syftar på
X släptes till Wii U för något år sedan, tänkte så det inte blir något missförstånd.

Haha, så sant. Hade gärna sett XCX släppas också men än så länge är det 2an som är vad som kommer förstås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Fastnat ganska skapligt med Skyrim jag, riktigt mysigt att krypa ner med spelet i soffan eller sängen. Nästan uppgraderat klart mitt första hem och har äntligen ett bra ställe att förvara saker. Ska försöka hoppa på att börja bygga första huset snart nog med, på tok för fattig ännu och har inte bestämt mig för exakt var heller.

Känns dock som spelandet lär krocka med Xenoblade Chronicles 2 i slutet av veckan. Blir nog att försöka spela igenom fler spel nu, backloggen är brutal. XC2 är troligen spel nummer 19-21 så har en skaplig hög med endast två spel där kanpanjen/Storyn är avklarad.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag känner igen det där, backloggen växer för varje år. Jag kollade ett par trailers till Xenoblade 2 och det lutar mer och mer åt ett köp på fredag. Så ytterligare ett spel till listan att spela. Jag börjar känna mig klar med Zelda iofs, så det kanske är dags för ett nytt spel.

Edit: Och nu har jag nog kollat för mycket på trailers. Vet inte om jag ville veta så här mycket om karaktärerna och handlingen före jag börjar spela.

La till en kommentar om XB2 trailers
Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Swe.Stars:

Intressant! Vet du om detta fungerar för fler handkontroller eller bara "en i taget" som kan vara synkad?
I så fall skulle man kunna synka ihop 2 PS4- och minst 1 Xbox One handkontroll. Smidigt och billigt istället för att köpa nytt av allt.
.. förmodar att "rumble"/skakfunktion inte funkar...

Har du exakt samma kontroll så fungerar det inte då måste du ha en för varje kontroll.
Men du kan länka ihop 4 olika kontroller av olika märken. Rumble och gyro fungerar givetvis inte till Switch.

Permalänk
Medlem

Behöver köpa en sån däringa internetadapter till switchen då wifit är lite svajjigt där den står. Tyckte att nintendos officiella var lite dyr och man borde väl rimligen kunna hitta billigare. Tips?

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Superkul! Tur att jag stannade precis vid den här, höll på att missa inlägget, men jag ska försöka se till att komma i mars!

Försöker även ha mindre meetups centralt i Stockholm en gång i månaden. Dock har vi tyvärr ingen plats annonserad ännu men vi har ett event 5e dec från 17:00. Vi provspela på ett café vi tänkte använda men vi fick konstant disconnects i spelen så vi ska kolla in lite platser under veckan nu för att plocka nått med mindre radio störningar.

Se https://www.facebook.com/events/153700415377909/

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Behöver köpa en sån däringa internetadapter till switchen då wifit är lite svajjigt där den står. Tyckte att nintendos officiella var lite dyr och man borde väl rimligen kunna hitta billigare. Tips?

https://www.amazon.de/UGREEN-Netzwerkadapter-Gigabit-Ethernet...

eller direkt från kina
https://www.aliexpress.com/item/Ugreen-USB-Ethernet-10-100-10...

Har använt ett gäng av dessa. Både hemma och att lana med utan beskymmer.

Edit: om du bor i Stockholm kan du få köpa en av mig om du vill

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Har du exakt samma kontroll så fungerar det inte då måste du ha en för varje kontroll.
Men du kan länka ihop 4 olika kontroller av olika märken. Rumble och gyro fungerar givetvis inte till Switch.

Tack för tipset Tiamat! Blir att köpa original-prylar istället. En Pro Controller beställd + ett Joy Con par, när de väl sjunkar i pris (if ever).

Skrivet av varget:

Försöker även ha mindre meetups centralt i Stockholm en gång i månaden. Dock har vi tyvärr ingen plats annonserad ännu men vi har ett event 5e dec från 17:00. Vi provspela på ett café vi tänkte använda men vi fick konstant disconnects i spelen så vi ska kolla in lite platser under veckan nu för att plocka nått med mindre radio störningar.

Se https://www.facebook.com/events/153700415377909/

Tack! Får se om jag kan då. Men kommer definitivt att dyka upp i Fredrika Bremer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av varget:

https://www.amazon.de/UGREEN-Netzwerkadapter-Gigabit-Ethernet...

eller direkt från kina
https://www.aliexpress.com/item/Ugreen-USB-Ethernet-10-100-10...

Har använt ett gäng av dessa. Både hemma och att lana med utan beskymmer.

Edit: om du bor i Stockholm kan du få köpa en av mig om du vill

Tack för tipsen!! Och erbjudandet, bor dock oförsvarligt långt bort för en meetup 😂🖒

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av doomas:

Jag känner igen det där, backloggen växer för varje år. Jag kollade ett par trailers till Xenoblade 2 och det lutar mer och mer åt ett köp på fredag. Så ytterligare ett spel till listan att spela. Jag börjar känna mig klar med Zelda iofs, så det kanske är dags för ett nytt spel.

Edit: Och nu har jag nog kollat för mycket på trailers. Vet inte om jag ville veta så här mycket om karaktärerna och handlingen före jag börjar spela.

Hehe jo, så lätt att köpa på sig spel man ändå aldrig lär hinna spela igenom. Många spel förtjänar ju dessutom mer än en genomspelning också.

Hehe förstår dig, jag har varit rätt försiktig att läsa och se material från spelet då jag vill veta så lite som möjligt om detta spels innehåll. Riktigt kul med en tung JRPG-titel igen med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hehe jo, så lätt att köpa på sig spel man ändå aldrig lär hinna spela igenom. Många spel förtjänar ju dessutom mer än en genomspelning också.

Hehe förstår dig, jag har varit rätt försiktig att läsa och se material från spelet då jag vill veta så lite som möjligt om detta spels innehåll. Riktigt kul med en tung JRPG-titel igen med.

Var det inte du som köpte Persona 5 nyligen också :)?

Att bygga ut backlogen är allt för lätt när man har mer pengar än tid. Försöker dock spela igenom ett spel innan jag köper ett nytt nu för tiden. Så om cirka 500+ spel har jag eliminerat min backlog, om jag nu kan följa det dvs

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lord_tito:

Var det inte du som köpte Persona 5 nyligen också :)?

Att bygga ut backlogen är allt för lätt när man har mer pengar än tid. Försöker dock spela igenom ett spel innan jag köper ett nytt nu för tiden. Så om cirka 500+ spel har jag eliminerat min backlog, om jag nu kan följa det dvs

Skickades från m.sweclockers.com

Stämmer bra, störda var att jag tänkte invänta att serien dyker upp på Switch. Ganska korkat köp då jag ändå aldrig spelar på min PS4. Men blev så sugen när det var sista exemplaret butiken hade inne hehe.

Kanske skulle ställa in PS4an i sovrummet, kanske blir mer använd där. Samtidigt är fortfarande Switchen närmare till hands så vettetusan om det blir någon skillnad.

Jag hade tidigare en lista där jag lade till spel jag skaffade och uppdaterade status för dom. Men kom av mig för något år sedan vilket var synd, var väldigt effektivt och bra att ha lite koll på allt man köper, gör det lättare att bromsa köp när man ser hur lite man egentligen hinner med. Borde kanske börja med det igen faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Stämmer bra, störda var att jag tänkte invänta att serien dyker upp på Switch. Ganska korkat köp då jag ändå aldrig spelar på min PS4. Men blev så sugen när det var sista exemplaret butiken hade inne hehe.

Kanske skulle ställa in PS4an i sovrummet, kanske blir mer använd där. Samtidigt är fortfarande Switchen närmare till hands så vettetusan om det blir någon skillnad.

Jag hade tidigare en lista där jag lade till spel jag skaffade och uppdaterade status för dom. Men kom av mig för något år sedan vilket var synd, var väldigt effektivt och bra att ha lite koll på allt man köper, gör det lättare att bromsa köp när man ser hur lite man egentligen hinner med. Borde kanske börja med det igen faktiskt.

Hade också tidigare en lista på alla spel jag har köpt in men slutade också uppdatera den. Dock gjorde jag en omorganisering av min tv-spelshylla (har inte allt framme) och då såg jag svar på vit alla spel som fortfarande var inplastade eller spel som jag kanske bara testat i 5 minuter.

Har dock börjat göra en lista över alla spel som jag har varvat

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

1 nej du kan ändra region på ditt huvudkonto med men jag kör på 3 olika mejladresser för Mexiko, Japan och USA t e x. Norge ändrar jag bara landsregion på mitt huvudkonto.

2 Du länkar det nya i switchen och lägger till det där:

https://www.youtube.com/watch?v=i57Wx-rnbXQ

Du kan antingen skapa ett nytt i Switchen eller göra ett nytt på nätet som du sen lägger till på din Switch.

Ett förtydligande till en del som har svårt med olika språk det går utmärkt att skapa 3 Sverige konton med tre olika adresser funkar även med provisoriska adresser/filter mejl adresser. Sen loggar man in och ändrar landsregion till Japan, USA eller valfritt land. Kan vara bra att lägga till landskod efter varje användarnamn så vet man vilket konto som går till vilket.

Lite mer komplicerat än vad jag först trott...

Skapat nytt konto hos både Nintendo, och på Switchen (satt bägge till US region), men får problem när jag skall köpa i US e-shop. Vill inte acceptera mitt MasterCard, och klagar på att PayPal är fel region (försökte med det när MC inte fungerade).

Har jag gjort något fel?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av martinot:

Lite mer komplicerat än vad jag först trott...

Skapat nytt konto hos både Nintendo, och på Switchen (satt bägge till US region), men får problem när jag skall köpa i US e-shop. Vill inte acceptera mitt MasterCard, och klagar på att PayPal är fel region (försökte med det när MC inte fungerade).

Har jag gjort något fel?

Nej du har gjort rätt. Men det fungerar sällan med ditt svenska kreditkort. Paypal gäller amerikansk adress/bank etc. för att handla på US e-shop.
Du kan köpa Nintendo pre-paid kort för att köpa US spel.

Du får testa dig fram en del har kunnat handla ifrån Sydafrika/Ryssland eller Norge för att få billigare pris med svenskt kort
Min syrra bor i USA så har du en släkting så kan de köpa pre-paid kort och ge som gåva eller att du skickar över pengar via paypal.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Yooka-Laylee

Släpps den 14:e December.
Går att förbokas den 7:e Dec i e-shop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tiamat:

Woho! Som jag väntat.
Detta spelet är en av anledningarna att jag skaffade switch, trots att jag har xbox one har jag avstått från köp då jag vill ha yooka laylee bärbart.

Banjo Kazooie är ett av mina favoritspel, ångrar verkligen att jag inte skaffade det till n64 när jag var liten. Köpte det begagnat för några år sen men har inte haft tid eller ork att klara hela då 64an inte står framme alltid.

Det återstår att se om yooka laylee lever upp till mina förväntningar, men jag ska hålla utkik efter en bra preorder deal oavsett. Kommer det bara i eshop den 14, eller är det även kassett?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av klirre:

Woho! Som jag väntat.
Detta spelet är en av anledningarna att jag skaffade switch, trots att jag har xbox one har jag avstått från köp då jag vill ha yooka laylee bärbart.

Banjo Kazooie är ett av mina favoritspel, ångrar verkligen att jag inte skaffade det till n64 när jag var liten. Köpte det begagnat för några år sen men har inte haft tid eller ork att klara hela då 64an inte står framme alltid.

Det återstår att se om yooka laylee lever upp till mina förväntningar, men jag ska hålla utkik efter en bra preorder deal oavsett. Kommer det bara i eshop den 14, eller är det även kassett?

Skickades från m.sweclockers.com

Har sett fysiska utgåvor på prisjakt. Ska kolla om den går att beställa billigt någonstans.

Uppdatering:

Why digital only?
Our aim was to get the game into players’ hands as soon as possible and a digital launch allowed us to do that. We haven’t ruled out doing a physical release in future and would strive to make sure it would have added value which takes time to get right.

Det verkar inte finnas i fysisk form alls.

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa någon av de fyra Metal Slug i svenska e-shoppen.

Någon som testat om de är värda 70 kr stycket?

Vilken version skulle ni satsat på, den första, X, 2:an eller 3:an?

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lord_tito:

Hade också tidigare en lista på alla spel jag har köpt in men slutade också uppdatera den. Dock gjorde jag en omorganisering av min tv-spelshylla (har inte allt framme) och då såg jag svar på vit alla spel som fortfarande var inplastade eller spel som jag kanske bara testat i 5 minuter.

Har dock börjat göra en lista över alla spel som jag har varvat

Hehe jo, det kräver sin tid att hantera listan. Jag har dessutom för mig att jag brukade använda howlongtobeat.com för att försöka planera in spel så jag vet hur lång tid de kan väntas ta, extra smidigt i närheten av lanseringar när man är klar med ett spel men vill spela något annat och bli klar lagom till lanseringen. Tyvärr verkar denna ha städats bort vid något tillfälle men är väl bara att göra en ny. Lite organisering i spelandet skadar definitivt inte.

Nice, blir att tävla månad för månad då typ

Skrivet av Tiamat:

Släpps den 14:e December.
Går att förbokas den 7:e Dec i e-shop.
https://youtu.be/Q37UB09gf6U

Bra att spelet tillslut lanseras, blir intressant att se DFs genomgång av spelet med.
Personligen kommer jag inte skaffa spelet.

Skrivet av martinot:

Funderar på att köpa någon av de fyra Metal Slug i svenska e-shoppen.

Någon som testat om de är värda 70 kr stycket?

Vilken version skulle ni satsat på, den första, X, 2:an eller 3:an?

Jag inväntar att Metal Slug Anthology portas som innehåller de flesta (alla?) spelen i serien. Annars tycker jag om både 3an och X, svårt att säga vilken av dessa jag föredrar mest dock. Hur Switch-versionerna av dessa är vet jag dock inte.

Permalänk
Medlem

Vad är anledningen till att det tog så lång tid för Yooka-Laylee att släppas till switch? Jag minns att det utannonserades för evigheter sen och med tanke på hur lätt alla utvecklare säger det är att porta spel till switch verkar det väldigt märkligt, särskilt när intresset tycks vara väldigt stort.

Edit: Det ska tydligen bero på strul med Unity på Switch och artikeln antyder att flera spel lider av liknande problem.
http://www.eurogamer.net/articles/2017-09-26-yooka-laylees-ni...

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Någon som spelat/spelar Rocket League till Switch? Vad tycker ni om det isåfall?
Såg att det var det mest nedladdade spelet i e-shoppen och priset är verkligen inte fy skam heller.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ågren:

Vad är anledningen till att det tog så lång tid för Yooka-Laylee att släppas till switch? Jag minns att det utannonserades för evigheter sen och med tanke på hur lätt alla utvecklare säger det är att porta spel till switch verkar det väldigt märkligt, särskilt när intresset tycks vara väldigt stort.

Edit: Det ska tydligen bero på strul med Unity på Switch och artikeln antyder att flera spel lider av liknande problem.
http://www.eurogamer.net/articles/2017-09-26-yooka-laylees-ni...

Yooka Laylee fungerade inte speciellt bra på PC när spelet lanserades så det har nog en del med utvecklarna själva att göra också.
Får hoppas spelet rullar på bra bara. PC-utgåvan har fortfarande sina problem senast jag spelade även om det blivit bättre sedan lanseringen förstås.

Skrivet av solemn:

Någon som spelat/spelar Rocket League till Switch? Vad tycker ni om det isåfall?
Såg att det var det mest nedladdade spelet i e-shoppen och priset är verkligen inte fy skam heller.

Problem med låg upplösning inledningsvis är nog det enda negativa jag sett hitills. Men det borde finnas, spelet är inte så krävande att en sån uppoffring skulle behövas med tanke på hur andra titlar fungerar på plattformen.

Spelet ligger i min watch list tills vidare. Måste försöka beta av fler spel jag redan har innan jag ens överväger att köpa fler.

Permalänk

@solemn: jag som aldrig spelat det tidigare köpte det för första gången till Nintendo switch. Rocket League är mycket roligt och det är inte svårt att fastna och tänka " bara en match till"
Som Anders nämnde är upplösningen lite väl låg i handheld menn flyter som smör. Detta vänjer man sig vid + att de jobbar på en patch där de ska höja upplösningen .

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Problem med låg upplösning inledningsvis är nog det enda negativa jag sett hitills. Men det borde finnas, spelet är inte så krävande att en sån uppoffring skulle behövas med tanke på hur andra titlar fungerar på plattformen.

Spelet ligger i min watch list tills vidare. Måste försöka beta av fler spel jag redan har innan jag ens överväger att köpa fler.

Skrivet av Damponmyboard:

@solemn: jag som aldrig spelat det tidigare köpte det för första gången till Nintendo switch. Rocket League är mycket roligt och det är inte svårt att fastna och tänka " bara en match till"
Som Anders nämnde är upplösningen lite väl låg i handheld menn flyter som smör. Detta vänjer man sig vid + att de jobbar på en patch där de ska höja upplösningen .

Tack! Blir nog nästa spelköp Har även kikat lite Portal Knights som verkar kul att spela ihop med barnen..

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Så jag fick hem även Rime idag postombudet var sen med att lämna ut idag. Riktigt snabbt från Amazon FR och ES ändå:

Baksidan visar att det fungerar med andra språk med fast de är köpta på olika sidor utanför Sverige.

Ninjago US import som är endast för Frankrike.
Rime från spanska amazon med spansk text på omslaget.

Sist de senaste samlarutgåvorna jag har fått ihop:

Permalänk
Inaktiv

Shin Megami Tensei V släpps utanför Japan: http://www.eurogamer.net/articles/2017-11-29-atlus-confirms-s...

Nu skulle det bara varit något Persona-spel också.

Skrivet av solemn:

Tack! Blir nog nästa spelköp Har även kikat lite Portal Knights som verkar kul att spela ihop med barnen..

Nice! Portal Knights är jag lite nyfiken på med så du får gärna skriva en liten minirecension om du vill.

Permalänk
Inaktiv

Mitt Xenoblade Chronicles 2 har börjat röra på sig, med lite tur har jag den i näven imorrn.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av anon5930:

Mitt Xenoblade Chronicles 2 har börjat röra på sig, med lite tur har jag den i näven imorrn.

Skickades från m.sweclockers.com

Tror ingenting har hänt på Media Markt köpte det där hade en kupong på 100:-.
Bäst pris var på tyska amazon under 600:- men de hävdade att det var endast spanska. Synd att jag inte tog den antar att alla språk kan laddas ned eftersom spelet släpps till Europa.

En riktigt stor och snygg box.

Dold text

Min Xenoblade 2 pro kontroll är skickad från Ginza 799:- inkl. frakt.

Permalänk
Medlem

Tja min Collectors edition av Xenoblade chronicles 2 väntar på posten, synd bara att man kommer hem så sent så man får vänta tills imorgon.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.