Säljråd 5.5 års gammal speldator

Permalänk
Medlem

Säljråd 5.5 års gammal speldator

Hej!

Köpte ny dator här genom Swec och tänkte göra mig av med min gamla.

Hittade min gamla "inet-kundvagn" i en gammal tråd.

Hur mycket tror ni att jag kan få för denna?

https://www.inet.se/kundvagn/visa/1026268/2011-10-22

Sitter en Noctua nh-u9b på processorn och en SSD Force GT istället för den som finns i kundvagnen.

Har kvitton på alla inköp utan CPU kylaren.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gissa runt 2kkr

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Medlem

Mellan 2000-4000 beroende på skick, kvitton, kartonger, vem som är köparen, om du säljer via SweC eller blocket etc.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Kan inte svara för vad du kan få för datorn. En hel del bra delar, men de personer som vet att de är bra delar har säkert bättre redan... Så svårt att få betalt för dessa.

Hade jag varit du hade jag haft kvar nätdelen, och kanske ersatt den med en annan (enklare) om du ska sälja den. En sån fin nätdel hade jag inte bytt bort i första taget.

Visa signatur

Har en tyst dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Mellan 2000-4000 beroende på skick, kvitton, kartonger, vem som är köparen, om du säljer via SweC eller blocket etc.

Om inte mina päron har rensat källaren så har jag nog kvar alla kartonger till komponenterna förutom fläkten.

Bör man sälja datonr på SweC eller Blocket?

Skrivet av Vasadu:

Kan inte svara för vad du kan få för datorn. En hel del bra delar, men de personer som vet att de är bra delar har säkert bättre redan... Så svårt att få betalt för dessa.

Hade jag varit du hade jag haft kvar nätdelen, och kanske ersatt den med en annan (enklare) om du ska sälja den. En sån fin nätdel hade jag inte bytt bort i första taget.

Har precis köpt en ny dator och är inte i behov av nätdelen eller övriga komponenter. Skulle kunna plocka ur delarna men känner att jag vill bli av med allting på en o samma gång.

Permalänk
Medlem

Sälj det i delar, du kommer få mer för det då.
Kolla annonser på swec/tradera för liknande delar så bör du få en uppfattning.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew