Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chille
ni som ville göra en modd som ingen gjort... modda in en p4a i dasset på landet.. då kan ja garandera att ni e ensamma.. och lite nytta gör den juh då med

Ja, och sen har man en Touch-screen också, som sitter i lämplig höjd på väggen så man kan vika ut den. Ett dass-chassi skulle man nog inte vilja Window-modda dock

Visa signatur

P4 2.4GHz@2.6GHz | 512Mb | Ti4200 128Mb

Permalänk
Medlem

fan va coolt

Visa signatur

Intel Core i7-12700K | Kingston Fury Beast RGB DDR4 3600MHz 32GB | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | Sapphire Radeon RX 9070 XT Pulse | Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe SSD | Kingston Fury Renegade M.2 2TB NVMe SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chille
ni som ville göra en modd som ingen gjort... modda in en p4a i dasset på landet.. då kan ja garandera att ni e ensamma.. och lite nytta gör den juh då med

Långsam:
http://news.com.com/2100-1041_3-999509.html

Visa signatur

"Software is like sex: it's better when it's free!"

Permalänk
Medlem

hmm jag tror jag såg någe liknande bygge för ett par år sedan här på sweclockers.. det vore fränt och bygga en sån där i aluminium.. kan jag få köpa topp och botten på den där saken

Visa signatur

|| Ola Ekegren || Xog.gy || INITIAL D Fan ||
|| IBM Aptiva 2176 Retromod || Acid Burn ||

Permalänk
Medlem

Ball låda. Kul med lite nya typer av lådor. Men du kunde iofs måla enheterna röda eller något.

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.

Permalänk
Medlem

vad e måtten på burken?

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

Försök att stealtha cdrommarna

Permalänk
Medlem

måtten på burken är :
47 cm meter hög med en diameter på 28 cm.
Finns väldigt mycket plats över i lådan för att jag har ett så litet moderkort.

Visa signatur

Apple Powerbook 12" 1.33ghz
Apple Mac-mini core 2 duo 1.86ghz, 2gb
Xeon 2x3GHz, 1TB

Permalänk
Medlem

har en liknande burk men det är Lollipop (stavs?)
det är lock på ovansidan så jag undrar om man kan köra en cd på högkant? funker det eller?

Permalänk
Medlem

najs som fan

inte lite stor colaburk du har kommit över ;D

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::

Permalänk
Medlem

mockan: hmm jag tror att cdläsare går att montera i alla vinklar.. möjligtvis inte upp och ner.

Jo de är en sotor cola burk. skulle hälst vilja ha en mindre för att de va ingen utmaning att bygga in en dator i en så stor burk + att de e tuffare att ha en liten.

Visa signatur

Xeon 2x3GHz, 1TB

Permalänk
Medlem

schyssta bananer...

Permalänk

NICE!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

rött/rosa ccfl borde ge fin effekt i den?

Permalänk
Medlem

Jag har en ännu bättre ide! Fyll burken med cola!

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Hehe fylla den me cola= makt

Har haft monterade lampor i den ett tag så att hela skiten lös de va skit snyggt men orkade inte mekka in en bild på de.
kanske kommer senare...

Visa signatur

Xeon 2x3GHz, 1TB

Permalänk
Medlem

ja kla ett förlag på prjectabete i skolan att man skulle bygga in en dator i en toalettstol så kunde man sätta wn webbkamera på lämpligt ställe å en skärm framför personen som använder toaletten så kan man lättare se vart man ska torka + att ma kan lysna på härlig musik å kolla på div filme beroende på vad man vill göra på toan *sno inte ideen nu*

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
har en liknande burk men det är Lollipop (stavs?)
det är lock på ovansidan så jag undrar om man kan köra en cd på högkant? funker det eller?

Jupps sån har jag också det var i den jag tänkte bygga med asså ska använda en sån burk som chassi

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

ostiz: fungerar det integrerade grafikkortet till cs?

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tatay
ostiz: fungerar det integrerade grafikkortet till cs?

Det lär nog funka.. men det ger nog inte många fps
http://www6.tomshardware.com/motherboard/20030326/mini_itx-11... Där har dom testat mobot i Q3..

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Hehe de e nog inte den bästa maskinen att spela på.. När jag skulle spela q3 på min så lagga de som fan sen starta den om sej. Men det går ju alltid att sätta på ett fett pci grafikort så kan man nog spela q3 och cs me ganska hög fps.

Visa signatur

Xeon 2x3GHz, 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ostiz
Haha då får det nog bli nästa modd.. De e juh skit bra me en tvättmaskin har juh inmoddat glas på fronten redan så slipper man sätta glas i sidan

Du kan ju ha fet vattenkylning... En tvättmaskinspump klarar nog ett och annat...

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk

Själv så har man ju satt in datan i tvn, så den är rätt maffig!

Visa signatur

Ja, det ser rätt kört ut för dig, men börja med att berätta allting från början...

Permalänk
Medlem

snygg som fan... men var hittar man en så stor cola burk??

Visa signatur

(CPU1) Intel® Core™2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz @ 2664MHz (ASUSTeK Computer INC. P5B mainboard) (RAM) 2GB (HDDs) 1.04TB
(VGA1) NVIDIA GeForce 8800 GTS (320MB), 1680x1050x32, 59Hz (OS) Microsoft ® Windows Vista Business

Permalänk
Avstängd

man vinner en på en marknad har en hemma ska bygga dator i men ska lägga ner mer jobb på min....

Permalänk
Medlem

haha sweet

Visa signatur

System 1: Moderkort: GA-7VAX Prolle: AMD Athlon XP 1700+ @ 1700mhz Minne: 2*256 DDR PC 2700 HDD: 30gig+120gb+75gb 7200rpm Gfx: gf4 ti4200 ( 290/594 )
System 2: Moderkort: Msi 845 ultra-c Prolle: Intel Pentium 4 2.4 ghz Minne: 2*256 DDR PC 2700 HDD: 60gb 7200rpm Gfx: gf4 mx440

Permalänk
Medlem

pelle76: Hmm undrar hur många lite som en tvättamaskinspump klarar att pumpa runt per min Kan juh va as gött att ha en sån pump och en hel radiator på sidan (en sån stor som sitter fram på bilen ingen liten fjutt) och en 230 volts fläkt som blåser igenom den me en diameter på typ 40 cm.

HEHE ska jag nog mekka någon gång när jag blir större:)
men det finns en liten nackdel me den: JÄVLA JOBBIG ATT TA ME PÅ LAN

Visa signatur

Xeon 2x3GHz, 1TB

Permalänk
Medlem

Coolt, ska nog spika upp min dator på väggen

Visa signatur

The world is cursed, people are cursed, but still we wish to live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kungaddeboy
Själv så har man ju satt in datan i tvn, så den är rätt maffig!

Det betvivlar jag, men datorn har du säkert satt in i din TV

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Najs

Visa signatur

Är du också lite less?