Permalänk

Be quiet! Pure Rock Slim

Tja! Jag har funderat på att skaffa en intel core i7 7600k eller kanske kanske en intel core i7 7700k och jag funderar om be quiet! Pure Rock Slim skulle funka bra att ha med någon av dom två processorena
Väldigt tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

@JoeySalami: Kommer absolut funka, den presterar bättre än fläkten du får med processorerna. Men den lämnar inte jättemycket utrymme för överklockning.

Permalänk

@elBenko: Tack för sånt snabbt svar! Jag kommer nog inte överklocka något. Då kan jag säkert skaffa Intel Core i7 7700K :DD

Permalänk
Skrivet av elBenko:

@JoeySalami: Kommer absolut funka, den presterar bättre än fläkten du får med processorerna. Men den lämnar inte jättemycket utrymme för överklockning.

Med k - processorerna följer inga fläktar med.
Köp be quiet pure rock istället den är väldigt populär . Både snygg och bra kylningsförmåga.
Kostar 299kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av kebabhazzan:

Med k - processorerna följer inga fläktar med.
Köp be quiet pure rock istället den är väldigt populär . Både snygg och bra kylningsförmåga.
Kostar 299kr

Åhfan, måste de börjat med nyligen, visste jag faktiskt inte Man lär sig något nytt varje dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kebabhazzan:

Med k - processorerna följer inga fläktar med.
Köp be quiet pure rock istället den är väldigt populär . Både snygg och bra kylningsförmåga.
Kostar 299kr

håller med dessutom väldigt enkel och montera!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |