IMDB trailers blir helt svarta?!

Permalänk
Medlem

IMDB trailers blir helt svarta?!

Trailers från IMDB blir helt svarta när man försöker visa dem. Ljudet är ok men ingen bild. Samma på IE och Chrome. Vad kan detta bero på? Youtube och annat videomaterial funkar som vanligt men något har hänt med just IMDBs grejer.

Edit: Ok det verkar som annat streamat material inte heller funkar. Ljudet och den lilla preview bilden när man snabbspolar funkar.

Permalänk
Medlem

Kontot Admin funkar tydligen men inte min vanliga användare.

Permalänk
Medlem

Hur kan det komma sig att användarkontot som heter Administratör funkar perfekt men ett användarkonto med adminrättigheter inte funkar när det gäller att spela upp videomaterial i webläsaren? Youtube är det enda som funkar som vanligt. All annan video blir svart med bara ljud.

Permalänk
Medlem

Med tanke på att det fungerar på olika konton så har du förmodligen något program eller tillägg på. Vilket windows kör du?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk

Ingen typ adblock?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Provat olika webläsare?

Permalänk
Medlem

Tack för svar! Kör Win10 och har testat Chrome och IE men nu fick ja se att Firefox funkar faktiskt! Hade det bara varit Chrome som inte funka så hade de ju kunnat vara nåt knasigt tillägg men nu är det som sagt samma på IE också. Som nödlösning får ja köra FF då.