Permalänk
Medlem

ProtubeVR gunstock

La in en beställning häromdagen på denna. Kör med en 3D printad variant jag för ett kompispris som verkligen sålt in en på gunstocks.

135 euro blev de allt som allt med alla tillbehör men hittade inga alternativ som verkade va i närheten av lika attraktiva.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Fick ett htc igår och är också sjukt sugen på en gunstock så väntar ivrigt på kommentarer och recensioner!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte GA-AB350N, Ryzen 1600x oc, 16gb 3000mhz, gtx 1080 ftw hybrid , evo 500,evo 250 in tryckt iett Fractal Design Define Nano S .

Permalänk
Medlem

En sak man skulle vilja se är främre greppet på en rail. För pumpaction samt snabbt och smidigt on the fly kunna justerat mellanrummet för att passa olika vapen

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Fick hem min protubevr igår. Rejäla grejer och går att finjustera exakt hur som helst. Tyvärr tappa jag en touch kontroll i kattens vattenskål så har inte testat än för att säkerställa den är helt torr först. De gummerade fästena verkar inte lika effektiv för touch som för vive wands. De är svårt trycka in dem så långt att de sitter tillräckligt. Får se ifall detta upplevs som problem eller ej. Bipoden är en kul grej men får se om den går någon användning. Går även vinkla protubevr så den skapar ett stödben.

De jobbar för tillfället med något tillbehör för frb.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Väntar på stocken här. De varnade för tre veckors väntetid när jag beställde så det börjar dra ihop sig sa flickan

Visa signatur

⚙️ Asus ROG Strix Maximus 13 Hero; Core i9, (11900K); ASUS ROG Ryujin 360mm; RTX 3090 ROG Strix; G.Skill Trident Z Royal DDR4-4600 CL20 DC - 64GB ; Samsung 980 Pro 2TB M.2; PSU: ASUS ROG Thor 1200W. CASE: ASUS ROG Strix Helios GX601. 🖥️Asus ROG PG279Q 2560x1440 🖥️, 🖥️🖥️HTC Vive Cosmos Elite, Vive Wireless. ⌨️Steelseries Apex Pro 🖱️Steelseries Rival 600