Produkterna du missade på Computex 2018

Permalänk
Melding Plague

Produkterna du missade på Computex 2018

På stora hårdvarumässor blir det alltid ett antal nyheter som inte får någon direkt uppmärksamhet. Här är fyra videoreportage som merparten av SweClockers läsare missade.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Vet inte om det bara är jag, tycker jag läst mycket på andra sajter om prylar på Computex som inte dykt upp på Swec. Kanske kan vara svårt o hitta allt på en mässa som Computex.

Permalänk
Medlem

Håller med dig @anon162230 har också varit inne på andra sidor och dom har haft mera intressanta filmer från Computex!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon162230:

Vet inte om det bara är jag, tycker jag läst mycket på andra sajter om prylar på Computex som inte dykt upp på Swec. Kanske kan vara svårt o hitta allt på en mässa som Computex.

Skrivet av segafreaktwo:

Håller med dig @anon162230 har också varit inne på andra sidor och dom har haft mera intressanta filmer från Computex!

Hmm, det där är spännande. Har ni något exempel på något vi missade? Vi tyckte vi skrev om allt som var intressant från en mässa som överlag var ganska tråkig när det kommer till produktlanseringar. Men vi kan ju också ha missat något.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?