Produkterna du missade på Computex 2018

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Produkterna du missade på Computex 2018

På stora hårdvarumässor blir det alltid ett antal nyheter som inte får någon direkt uppmärksamhet. Här är fyra videoreportage som merparten av SweClockers läsare missade.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg, Innerstaden
Registrerad
Dec 2010

Vet inte om det bara är jag, tycker jag läst mycket på andra sajter om prylar på Computex som inte dykt upp på Swec. Kanske kan vara svårt o hitta allt på en mässa som Computex.

This forum post is private with absolutely no associations with ANY computer hardware or software manufacturer whatsoever, and the opinions expressed are not to be construed as anything other than the purely personal opinions of myself.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Aug 2013

Håller med dig @FYNXER har också varit inne på andra sidor och dom har haft mera intressanta filmer från Computex!

Morderkort: ASUS Z97-A ATX - Processor: Intel Core i7 4790K 4GHz, 8MB - Grafikkort: Gigabyte Extreme ED Aorus 1080ti 11GB - Interminne: Corsair Vengeance Pro 16GB (2x8GB) 2666MHz / DDR3 / CL12 - SSD: Samsung SSD PRO 850-Series 256GB - Hårddisk: 2TB WD Red 7200rpm 64MB - Processorkylning: Corsair Hydro H80i - Datorlåda: Fractal Design Define R5, Titanium - Nätaggregat: EVGA Supernova G2 850W, 80+ Gold, Modulär - Ljudkort: ASUS Xonar DGX

Trädvy Permalänk
Redaktör 🌲
André Granroth
Plats
Södertälje
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av FYNXER:

Vet inte om det bara är jag, tycker jag läst mycket på andra sajter om prylar på Computex som inte dykt upp på Swec. Kanske kan vara svårt o hitta allt på en mässa som Computex.

Skrivet av segafreaktwo:

Håller med dig @FYNXER har också varit inne på andra sidor och dom har haft mera intressanta filmer från Computex!

Hmm, det där är spännande. Har ni något exempel på något vi missade? Vi tyckte vi skrev om allt som var intressant från en mässa som överlag var ganska tråkig när det kommer till produktlanseringar. Men vi kan ju också ha missat något.

Phanteks Eclipse P400S || MSI Z270 Tomahawk || Intel Core i7-7700K || Corsair Vengeance LPX 16 GB || Asus GTX 1070 Strix 8GB || Crucial m4 128GB || Samsung SpinPoint F3 1TB || Corsair RM750i || Asus PB278Q

Nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär.