Fungerar Google pixel 3 i Sverige?

Permalänk

Fungerar Google pixel 3 i Sverige?

Tjenare, jag undrar om det är möjligt att köpa en pixel 3 i USA och sedan ta med den hem?
Har hört att vissa mobiler inte fungerar överallt med abonnemang och så...
Tack på förhand!!

Permalänk
Medlem

@jonatanprepuk: https://www.inet.se/kategori/765/android/587/google Hittade den för 15min sedan Riktigt sugen själv

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonatanprepuk:

Tjenare, jag undrar om det är möjligt att köpa en pixel 3 i USA och sedan ta med den hem?
Har hört att vissa mobiler inte fungerar överallt med abonnemang och så...
Tack på förhand!!

Ja, men 4G+ kanske inte stöds fullt ut, vidare så har du ingen garanti i Sverige, (telefonens garanti är bara giltig i USA samt bara 1 år istället för 2 år som det är i EU) samt så har du ingen reklamationsrätt som du har om du köpt den i EU

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk

@jnsson: Okej! Tack för svar!

Permalänk

@ZeakQ: Ja, har bekanta som är där nu så tänkte be dem köpa med en hem.

Permalänk

Jag har en pixel 2 och den fungerar utmärkt. Ser ingen anledning varför inte 3an skulle fungera sämre.

Lägger dock in en brasklapp att jag har noll koll på radio-delarna etc i telefoner.

Allt gott

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har en pixel 3 som jag köpte i USA för att par veckor sedan, och den fungerar utan problem i Sverige.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

/Johan