Spela Fallout 76 med mig!

Permalänk
Medlem

Spela Fallout 76 med mig!

Tycker det vore trevligt med en tråd för att hitta nya kompisar för att utforska Appalachia tillsammans.

Hej! Jag är 24 år och letar efter några trevliga personer att lirra lite fallout 76 endgame content med. Jag är för tillfället level 50, och redo för att släppa första bomben. Nickar "-levine" ingame, du kan också lägga till mig på discord ibanez#3248.

Permalänk
Medlem

När kom du åt spelet? xD Jag e level 5.

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk
Medlem

Undrar samma som @Zoxx0, du tycks ha levlat sjukt snabbt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ontopic så letar jag också efter folk som vill spela tillsammans, kände mest att jag e för långt efter dig.

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoxx0:

När kom du åt spelet? xD Jag e level 5.

Skrivet av r0bz:

Undrar samma som @Zoxx0, du tycks ha levlat sjukt snabbt!

Skickades från m.sweclockers.com

Spelade pc betan i början av november, blev drygt level 30. Har dock spelat "ganska" mycket sedan release :s Såg dock en level 72 idag, så det finns ju iaf värre personer. Går ganska fort att levla om man utforskar highlevel områderna "the mire" och "cranberry bog".

Permalänk
Medlem

@Ancomh: Tycker det är ypperligt imponerande av dig att ha så hög level på så kort tid. Creds!

Permalänk

Heter limpazo ingame. Adda mig!
Försökt tvinga på några kompisar spelet men har inga Fallout-fans i vänskapskretsen så vore kul med lite sällskap i ödemarkerna
32 årig småbarnsfar som spelar kvällstid. Är level 29 nu!

Permalänk
Medlem

H4kk3 ingame här. 28 eller något sådant.

Jag behöver lite tips. Jag vill ha bästa icke-automatiska rifle i spelet, med vanligaste ammon.

Har det mesta upplåst på hunting rifle och har den som primära vapen just nu. Men den använder .308 vilket inte är det vanligaste eller det bästa.

Letar efter bra mods till combat rifle som använder .45, men tycker det känns som damagen på den är för dålig för att det ska vara värt det.

Hittade istället lever action rifle som också är .45, men sjukt mycket högre skada. Nu är bara frågan hur jag får tag på fler! Försöker reloada shops för blueprint, men finns det något ställe den spawnar på garanterat, eller något som går att farma för den?

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

H4kk3 ingame här. 28 eller något sådant.

Jag behöver lite tips. Jag vill ha bästa icke-automatiska rifle i spelet, med vanligaste ammon.

Har det mesta upplåst på hunting rifle och har den som primära vapen just nu. Men den använder .308 vilket inte är det vanligaste eller det bästa.

Letar efter bra mods till combat rifle som använder .45, men tycker det känns som damagen på den är för dålig för att det ska vara värt det.

Hittade istället lever action rifle som också är .45, men sjukt mycket högre skada. Nu är bara frågan hur jag får tag på fler! Försöker reloada shops för blueprint, men finns det något ställe den spawnar på garanterat, eller något som går att farma för den?

Addar dig Spelar också semi-auto rifles, så kan ju säga lite vad jag använder Är level 63 för tillfället.

Använder en level 50 hunting rifle med hardend reciever, short scope och en supressor. Känns som oavsätt vilket vapen du använder, så kommer du alltid att "bränna" mer än vad du kan hitta. Tror det bästa är att ha några andra vapen som du kan byta mellan då och då, jag har t.ex en short combat rifle (.45), en ultracite laser rifle (fusion cell) och en gauss rifle (2mm EM). Finns också mods för .50 cal och .38 recievers för hunting rifles.

Ett tips kan vara att farma ammo i low level områden. Jag brukar springa runt i Charleston, Sutton, Grafton eller Morgantown med en combat knife och farma .308 när jag behöver.

Blueprints är sjukt svårt att få tag i, speciellt för rare vapen. Kolla om det finns några vendors som säljer mods/plans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ancomh:

Addar dig Spelar också semi-auto rifles, så kan ju säga lite vad jag använder Är level 63 för tillfället.

Använder en level 50 hunting rifle med hardend reciever, short scope och en supressor. Känns som oavsätt vilket vapen du använder, så kommer du alltid att "bränna" mer än vad du kan hitta. Tror det bästa är att ha några andra vapen som du kan byta mellan då och då, jag har t.ex en short combat rifle (.45), en ultracite laser rifle (fusion cell) och en gauss rifle (2mm EM). Finns också mods för .50 cal och .38 recievers för hunting rifles.

Ett tips kan vara att farma ammo i low level områden. Jag brukar springa runt i Charleston, Sutton, Grafton eller Morgantown med en combat knife och farma .308 när jag behöver.

Blueprints är sjukt svårt att få tag i, speciellt för rare vapen. Kolla om det finns några vendors som säljer mods/plans.

Kan uppdatera att jag fick till slut tag i blueprint för lever rifle nu. Kostade 1050 caps typ.
Den är så sjukt bra, lyckades crafta typ 5 o låste upp scope o lite annat iaf. Skadar mer än 100% mer än combat rifle på exakt samma ammunition!

Nu ska jag bara lyckas göra 20 till så jag låser upp lite bättre delar!

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag är 28 år spansk kille som bor i Sverige. Söker efter någon att spela med som jag vill gärna adda er. Jag är Lvl 23 nu. Spela efter 17 ungefär.
Jag heter ayaneda in game så gärna accepterar mig 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej!
28 år, pappaledig nu och vill börja spela igen, alla jag spelade med innan och har hjälpt ingame har slutat spela efter att jag har "boostat" dom för mycket -.- Letar efter nya vänner att utforska wasteland med. Jag tog ett break efter att ha hjälpt alla så jag har stannat av vid lvl 64.

Ingame nick: F0rHelvete

Visa signatur

Rig 1: Z170A MPOWER, i7 6700k, 2x8GB 3200MHz , 1080Ti , m.2 960 Evo 500GB, 2x850 Evo 500GB.
Squad server: Asrock z97, i7 4790k, 16GB DDR3 @2400MHz, 850 Evo 500GB