Problem att hämta e-post från Home.se

Permalänk
Medlem

Problem att hämta e-post från Home.se

Jag kan inte längre hämta e-posten från mitt e-postkonto hos Home.se. Jag använder i vanliga fall G-mail. Men jag har också ett konto som slutar med @home.se som jag använder som back-up för mitt G-mailkonto för e-post.
Det kontot har varit gratis i många är, men nu verkar det som man ska betala för att uppgradera det till Pr4mium-version-. Jag vet inte om det ska behövas eller om det är något annat som gått fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars4827:

@lexus430: Hej , jag har nog samma problem som du. Jag kan inte längre hämta e-posten från mitt e-postkonto hos Home.se. Jag använder i vanliga fall G-mail. Men jag har också ett konto som slutar med @home.se som jag använder som back-up för mitt G-mailkonto för e-post.
Det kontot har varit gratis i många är, men nu verkar det som man ska betala för att uppgradera det till Pr4mium-version-. Jag vet inte om det ska behövas eller om det är något annat som gått fel.

Nu är ju den här tråden närmare 14 år gammal, får dessutom en känsla att Spray är lite "out of date". För det är väl dom som tillhanda håller dessa home-adresser. Men jag kan ha fel.

Permalänk
Medlem

@57josa: Hej, jo det är Spray som har hand om det hela, men för Home.se finns det en särskild länk. Jag har kontaktat deras Support, men har inte fått nägot svar därifrån hur jag ska göra för att få det hela att fungera igen.

Permalänk
Hedersmedlem

@Lars4827 *Utbruten tråd*

Tror att du får bättre hjälp här Välkommen till Sweclockers btw.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...