Vad är en äldre 240 Hz-skärm värd idag?

Permalänk

Vad är en äldre 240 Hz-skärm värd idag?

Tjena boys

Har en 240hz skärm som jag köpte för typ 3år sedan;

https://www.inet.se/produkt/2200967/zowie-xl2540-25-240hz-e-s...

Den har visserligen utgått men finns ju en ungefär likadan från BenQ att köpa

Funderar på att sälja den då jag inte spelar så mycket men jag är ganska dålig på priser när det gäller begagnade saker, den är ju dock 240hz vilket fortfarande så ganska dyrt att köpa fortfarande, tror jag köpte den för runt 5200 kr.

Är det någon här som vet ungefär vad den kan vara värd?

Tack på förhand!

Förtydligade rubriken från "BenQ 240hz"/Thomas Y
Permalänk

Skulle tippa på att du kan få ~2000 för den
Släng upp en annons med diskussion aktiverad så lovar jag att våra marknadspoliser här på sweclockers påpekar priset om det är felaktigt satt ifrån början

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Skulle säga uppemot 2500kr som allra max, kräver ju sin specifika kundkrets när det är frågan om 1080p och TN panel, typ mera seriösa spelare oftast litegrann yngre FPS nötare. Så om du får det får du va riktigt nöjd skulle jag själv tycka, men sådär 2000 ~ 2500 kr där runt skulle jag räkna med ungefär med tanke på att den är ungefär 3 år gammal. Själv skulle jag ha börjat med 2500 kr och accepterat allt över 2000 kr efter en/två veckors tid till salu om inget högre har lovats.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Skulle tippa på att du kan få ~2000 för den
Släng upp en annons med diskussion aktiverad så lovar jag att våra marknadspoliser här på sweclockers påpekar priset om det är felaktigt satt ifrån början

Ah får bli att tänka på det och sen ifall jag väljer att sälja lägga ut

Skrivet av RPGWiZaRD:

Skulle säga uppemot 2500kr som allra max, kräver ju sin specifika kundkrets när det är frågan om 1080p och TN panel, typ mera seriösa spelare oftast litegrann yngre FPS nötare. Så om du får det får du va riktigt nöjd skulle jag själv tycka, men sådär 2000 ~ 2500 kr där runt skulle jag räkna med ungefär med tanke på att den är ungefär 3 år gammal. Själv skulle jag ha börjat med 2500 kr och accepterat allt över 2000 kr efter en/två veckors tid till salu om inget högre har lovats.

Okej, tack så mkt för infon!