Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Pga dödsbo, säljes diverse till extra förmån för detta.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jan 2012

Pga dödsbo, säljes diverse till extra förmån för detta.

Då min mor tyvärr hastigt gått bort så säljes lite diverse för att få in lite extra till förmån att täcka kostnader som uppkommit för detta mm. För dem som kan bidra, mycket uppskattat, tack.

Pga större volym så kommer lista delas upp på vad som ska säljes via länk, ett urval nedan. Återkommer med det som säljes mer i detalj snart nog.

1: Diverse äldre datorer, kommer lägga upp specs strax kort efter.

2: Diverse äldre och halvgamla skärmar, fullt fungerande.

3: Diverse extra köksartriklar från enklare typ till juicepressare mm.

4: Lite äldre tvn och äldre hemmabion

5: Äldre skrivare med wifi.

6: Enklare möbler och inredningsobjekt.

Det mesta kan ses och köpas hemma i Sollentuna nära Stinsen köpcenter. Lite annat kan till viss del säljas centralt i stockholm, säljes i befintligt skick.

Kommer även kunna kanske inför jul fixa fram presentkort på Elgiganten som kan säljas till förmån för detta, så om någon tänkt handla så kontaka mig, mycket tacksamt för ert bidrag.

Endast seriösa inlägg och köpare tack.

För produktfrågor mm, vänligen skriv i tråd. Tack för intresset.

Läs hela annonsen här

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2015

Vad menas med "annat"?

HP Omen 17.3" 120hz G-Sync || 7700HQ || 16GB Ram || GTX 1070 || 1,25GB SSD || Arctis 7 || Rival 700

citera för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2012

Visa lite respekt och hänsyn åtminstone... @elp @juus1

Skickades från m.sweclockers.com

MB: Asus X470-f |CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: MSI Gaming X - GTX 1070
PSU: Rm750x v2
Ram: G.skill Trident Z 14-14-14-34 3200 Mhz 2x 8gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Genx031:

Vad menas med "annat"?

Det som kan mer enkelt tas in centralt till stockholm för säljas, för större mängder kan frakt nog ordnas kanske mot tillägg. Tack för intresse hittils.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Markaryd
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av Gunior:

Kommer även kunna kanske inför jul fixa fram presentkort på Elgiganten som kan säljas till förmån för detta, så om någon tänkt handla så kontaka mig

Börjar med att beklaga sorgen.
Jag har under BF beställt kyl/frys från Elgiganten för ~11000kr som kommer lev under nästa vecka.
Jag valde att betala via faktura. Beroende på hur stort beloppet på presentkortet är samt om Elgiganten tillåter att jag delbetalar (?) med presentkort så kan jag vara intresserad.

Vi kanske kan ta resterande detaljer via PM?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2013

Beklagar sorgen

Lycka till med annonsen iaf!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av draanexle:

Visa lite respekt och hänsyn åtminstone... @elp @juus1

What?

//C

Fractal Define Mini C l Be Quiet Pure Power 11 600W l MSI B450M Mortar l AMD Ryzen 3600X @ 4325MHz l Samsung 970 Plus 500Gb l Corsair Vengeance LPX 2x8Gb 3000MHz l Radeon 5700 XT l Lenovo Legion Y25F-10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av elp:

Börjar med att beklaga sorgen.
Jag har under BF beställt kyl/frys från Elgiganten för ~11000kr som kommer lev under nästa vecka.
Jag valde att betala via faktura. Beroende på hur stort beloppet på presentkortet är samt om Elgiganten tillåter att jag delbetalar (?) med presentkort så kan jag vara intresserad.

Vi kanske kan ta resterande detaljer via PM?

Skrivet av Timmy Fox:

Beklagar sorgen

Lycka till med annonsen iaf!

Tack för er respons.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsjö stn
Registrerad
Mar 2015

Jag är intresserad av elgiganten presentkort. Vad är det för värde samt vad begär du för pris?