Vilka delar hör ihop?

Permalänk
Medlem

Vilka delar hör ihop?

Tjena här har ni en riks idiot med ett väldigt seriöst problem, det är så att mina 2080 ti fick en kortslutning av sli bryggan konstigt nog så de var något galet som hände, jag har ju plockat isär 2080 ti korten som består av 3 delar, "kylaren" "backplate" och "middle plate" alla 3 har olika nummer och även grafikkortet har ett nummer, så det är 4 nummer på ett helt kort, jag har 2 isär plockade kort hur vet man vilka delar som hör till vilka, serie numret på själva grafikkortet och på lådan är de samma, men eftersom jag ska reklamera korten så vill man ju ha allting korrekt finns de någon man kan ringa?

Vet att man många kommer säga att jag inte är berättigad till att reklamera kortet då de vattenkylt men de stämmer ej, jag har rätt att reklamera kortet om jag inte förstört de själv även om de vattenkylt.

Min fråga är nu finns de någon kan kan ringa som förstår vilka delar som hör till vilka?

Visa signatur

hallåjah

Permalänk
Medlem

@Effs,

Bara så att jag förstår - har du blandat ihop kylarna och backplatsen så att du inte vet vilken kylare och backplate som hör till vilket kort?

Mvh
Tobbe

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem
Skrivet av =):

@Effs,

Bara så att jag förstår - har du blandat ihop kylarna och backplatsen så att du inte vet vilken kylare och backplate som hör till vilket kort?

Mvh
Tobbe

Precis, jag vet inte riktigt vilken backplate som hör ihop till grafikkortet eftersom grafikkortet har ett serienummer och backplate har också de vill ju inte skicka tillbaka kortet till dem så är de fel kort i de, jätte tacksam för hjälp

Visa signatur

hallåjah