Permalänk

no zoom awp

går det att ta bort zoomningen på sniper vapnena i cs? fov kommandot är borttaget så man kan inte använda det,jag kan helt enkelt inte spela med nått jäkla sikte som zoomar in som fan då man är van vid railgun fight på q3...

någon som lyckats bli av med den ¤¤&¤# zoomen?

Visa signatur

"Mircwaret Måste Tillbaka"

Permalänk
Medlem

Det kanske är tillåtet att fuska i Q3, men inte i CS.

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem

På vilket sätt är det ett fusk att ta bort en fördel?

Visa signatur

#apple.se @efnet - Frihet, Jämlikhet, Mac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slizer
Det kanske är tillåtet att fuska i Q3, men inte i CS.

I Q3 får man välja själv om man vill zooma eller inte.
Men i CS försvinner ju poängen med ett sniper-vapen om man tar bort zoomen.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att skjuta på det?
Sätt en kludd på skärmen som sikte

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem

Re: no zoom awp

Citat:

Ursprungligen inskrivet av easytarget
går det att ta bort zoomningen på sniper vapnena i cs? fov kommandot är borttaget så man kan inte använda det,jag kan helt enkelt inte spela med nått jäkla sikte som zoomar in som fan då man är van vid railgun fight på q3...

någon som lyckats bli av med den ¤¤&¤# zoomen?

Tryck inte på secondary fire, då zoomar inte vapnet. Men jag antar att du menar att du vill köra sniperläget utan bilden zoomas in. går inte hahaha gick inte på den tiden när jag körde cs iaf

Permalänk

räknas som fusk på de flesta ladders o skulle du komma på lan med detdär skiten skulle du nog itne vara så välkommen

Visa signatur

Sojuz Sovetskich Sotsialistitjeskich Respublik

Permalänk
Medlem

du skulle nog bli skjuten i huvet framför skärmen om du gjorde så, man vet ju hur cs-spelare är

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

AWP böga inte då... simpelt

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

AWP var det som gjorde CS kul för mig iaf

Permalänk
Medlem

csh4xxxxxx

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Du KAN ju alltid trycka alt+tab o få muspekarn i skärmen som blinkar när du går tillbaks till CS..

Permalänk
Medlem

hahaha, jaite, var ju smart ju

Permalänk
Medlem

Jaite det går väl inte längre som tur e? däremot om man trycker ctrl+esc så tror jag man får blinkande muspekare easytarget spela q3 istället, cs är nog inget för dig isf

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Även om du skulle sätta en prick i mitten så skulle det inte funka för att när man inte zoomar så skjuter den inte exakt i mitten

Permalänk
Medlem

byt snabbt mellan tex. usp och awp:n...då ser du var siktet är......att ta bort zoom funktionen(om de går) är rejält fusk.....det är ju mycket lättare att skjuta någon på nära håll med ett sikte iställe för inget sikte...aight.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Sedan måste man ju nästan vara helt stilla när man har awp. Annars skjuter den ju åt helt fel håll (TK är ju inte att rekommendera ).

'Sitt stilla+'sikta me teleskopet'=ok
else Sluta.Spela.CS

Comprende?

Visa signatur

Dator: P4 2.8GHz (800MHz FSB) | Abit IC7-MAX3 | 2x512MB RAM | ATI Radeon 9800Pro 128MB | 2xRaptor 36GB @RAID0
Burk 1: P3 800MHz | 256MB PC133 RAM | 40GB HDD | CD-RW
Burk 2: AMD K5-133MHz (?) | 64MB RAM | 2GB HDD