NZXT H510 Chassi // Noctua NH-D15S Processorkylare // Asus ROG Strix B550-F Moderkort // NZXT C750 Nätaggregat

Permalänk

NZXT H510 Chassi // Noctua NH-D15S Processorkylare // Asus ROG Strix B550-F Moderkort // NZXT C750 Nätaggregat

Hej,

Säljer en del komponenter eftersom jag flyttat datorn till ett mindre chassi. Endast avhämtning i Bromma, skickas EJ.

Allt är som nytt, hann endast använda datorn i någon månad innan jag insåg att jag ville ha en mindre låda. Kvitton finns för allt (digitala). Säljer separat eller som paket, köper du paket så behöver du endast lägga till hårddiskar, CPU och Grafikkort.

PAKET:
Bud från och med: 2700 kr
Köp nu: 3400 kr (Bonus, två helt nya Cooler Master Sickleflow fläktar)

NZXT H510 Chassi inklusive två förmonterade NZXT fläktar
Bud från och med: 500 kr
Köp nu: 700 kr

Noctua NH-D15S monsterkylare
Bud från och med: 600 kr
Köp nu: 800 kr

Asus ROG Strix B550-F Moderkort
Bud från och med: 1000 kr
Köp nu: 1300 kr

NZXT C750 PSU
Bud från och med: 600 kr
Köp nu: 850 kr

Läs hela annonsen här

Uppdaterat status efter försäljning och justerat pris.
Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk
Medlem

Asus ROG Strix B550-F Moderkort

1000 + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 400kr plus frakt för noctua NH-D15S

Visa signatur

PC specs: MSI Gameing Edge Wifi | AMD Ryzen 5 5600X | Powercolor 6800xt Red Devil | Corsair 850W RM series | 2xCorsair Vengeance™ DDR4 RGB 3600MHz 16GB | Toshiba SSD 2,5" 112GB | Samsung Evo 750 500gb SSD | Samsung Evo 970 500gb SSD M2 | Corsair H100i RGB platinum CPU Kylare |

Permalänk

Skickas EJ, som sagt.

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StupidSega:

Skickas EJ, som sagt.

Oj ber om ursäkt.

Lycka till med försäljningen.

Permalänk

Asus ROG Strix B550-F Moderkort + 900 hämtar

Visa signatur

1337

Permalänk
Skrivet av TurboTorsten:

Asus ROG Strix B550-F Moderkort + 900 hämtar

Har fått högre bud via Blocket, så nej.

Visa signatur

Permalänk

Allt sålt utom processorkylare

Uppdatering eftersom det inte längre går att redigera annonsen (eller jag är för korkad för att lista ut hur).
Allt är sålt utom processorkylaren.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är processorkylaren såld? Bjuder annars 600 + hämtning

Permalänk

Allt sålt.

Visa signatur