Permalänk
Medlem

Buggbonanza

Här kan ni skicka in era favoritbuggar i spel.

Själv har jag inte erfarat någon bugg på sistone. En dock rolig bugg i Max Payne är att ibland så kanske det buggar så att hans huvud åker upp och ner.

Visa signatur

Jag är född 1991. Jag älskar att skratta.
Har Aspergers syndrom. (surprise surprise!)
Mannen på bilden har fått sig en släng av Cheerios... URP!

Permalänk
Medlem

En annan i Max Payne: Vissa fiender hade inget torso, vilket resulterade i en ytterst lustig Rayman-look...

Har tyvärr inga bilder på eländet

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ok. lol, det var någon på PC Gamer Forum som hade fotograferat en man i Mafia med hundhuvud

Visa signatur

Jag är född 1991. Jag älskar att skratta.
Har Aspergers syndrom. (surprise surprise!)
Mannen på bilden har fått sig en släng av Cheerios... URP!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jägare
Ok. lol, det var någon på PC Gamer Forum som hade fotograferat en man i Mafia med hundhuvud

Just det! Det hade min kusin berättat om

För övrigt stod det en gubbe utanför mitt hus i Mafia (Freeride Extreme) med armarna utsträckta som en fågelskrämma. Han bara stod där, gick inte att köra över honom heller.

Kul tråd, ska lägga upp en hel värld av screenshots senare
EDIT: Äh, jag orkar inte.

Permalänk
Medlem

När vi skulle kolla på ett demo från cs med viewdemo istället för playdemo (så man kan spola) för ett tag sen, så blev en terrorist utbytt mot en gordon freeman som gick baklänges

Visa signatur

Edin lånade min tejp på Dreamhack Winter 02! :D

Permalänk
Medlem

Om ni kollar på http://www.finkel.org/avi/camelot/
så ser ni ett par fina grafikbuggar
Spelet är Dark Age of Camelot.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

I Diablo 2 fanns det förut en underbar bugg där gubben började köra moonwalk istället för att gå/springa normalt.

Visa signatur

"I must digest this information"

Permalänk

Jag har en rolig bugg i vice city på screen men jag har inte bilden på denna dator :/ men jag lägger upp bilden såfort jag får tillgång till den andra datorn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Just det! Det hade min kusin berättat om

För övrigt stod det en gubbe utanför mitt hus i Mafia (Freeride Extreme) med armarna utsträckta som en fågelskrämma. Han bara stod där, gick inte att köra över honom heller.

Kul tråd, ska lägga upp en hel värld av screenshots senare
EDIT: Äh, jag orkar inte.

Det är han man får uppdrag av....:D

Permalänk
Medlem

Denna, en favorit från AVP 1.

tog bilden helt själv faktiskt.. gannska kul..

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

Stängde av emulering för sjötabell och det resulterade i att bara vissa saker syntes i Raven Shield
Det där är teammates som duckar heheh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Endless Nameless
I Diablo 2 fanns det förut en underbar bugg där gubben började köra moonwalk istället för att gå/springa normalt.

Hehe, den råkade jag ut för

Visa signatur

"men när man e stamkund har finaste hytten, frukost på en michelineresturang, sen ingår d fika å allt, disco 00-05 party party å sen köpa kröki å dricka å sen röj röj hitta tjejer å ta me dom te hytten" -Niclas