Playstation 5; disc edition.

Permalänk

Playstation 5; disc edition.

Tjena!

Har fått hem ett Playstation 5, Standard edition.

Tyvärr var där en reva i ytterkartongen som jag tror någon på Amazon har åtgärdat med lite tejp (Syns på bilden). Jag har öppnat lådan för att kontrollera att allt stod rätt till (i och med revan). Konsolen är helt ny!

Säljes för 8500 eller högstbjudande.

Hämtas i Malmö.

Läs hela annonsen här

Permalänk

7000 bjudet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stalkeria:

Tjena!

Har fått hem ett Playstation 5, Standard edition.

Tyvärr var där en reva i ytterkartongen som jag tror någon på Amazon har åtgärdat med lite tejp (Syns på bilden). Jag har öppnat lådan för att kontrollera att allt stod rätt till (i och med revan). Konsolen är helt ny!

Säljes för 8500 eller högstbjudande.

Hämtas i Malmö.

Läs hela annonsen här

5999

Permalänk
Medlem

5990 är nypris. Så med tanke på att den inte ens är nyskick kan du få 5250 för den.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

5990 är nypris. Så med tanke på att den inte ens är nyskick kan du få 5250 för den.

Hur är den inte i nyskick samt var kan du köpa ett PS5 för 5990:- just nu?

Permalänk
Medlem

6000kr tack

Permalänk

* bort mod * lite bud här ser jag. Avvaktar.

Attityden! //Dinoman, Moderator
Permalänk
Skrivet av Stalkeria:

Mycket gråt och lite bud här ser jag. Avvaktar.

Ligger ett bud(?) @stalkeria

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Hur är den inte i nyskick samt var kan du köpa ett PS5 för 5990:- just nu?

Haha! Ganska oviktigt vad folk tar/betalar för hutlösa priser, i min mening. Det är ju inte det verkliga värdet.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Haha! Ganska oviktigt vad folk tar/betalar för hutlösa priser, i min mening. Det är ju inte det verkliga värdet.

Det är ju exakt det de verkliga värdet är? Tillgång och efterfrågan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Det är ju exakt det de verkliga värdet är? Tillgång och efterfrågan?

Sant. Rimliga värdet kanske hade varit bättre ordval.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk

Ännu ej såld , kan tänka mig 7500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stalkeria:

Ännu ej såld , kan tänka mig 7500.

Bjuder 7+frakt 🙂

Permalänk

Det budet ligger redan 👆🏼 (hämtning)