Vattenkylt RTX 3080 ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Vattenkylt RTX 3080 ROG Strix Gaming OC

Hallå!

Säljer mitt Strix 3080 OC då jag tänkt byta till det röda laget. Inköpt 2020-12-21 hos netonnet. Kortet är vattenkylt med EK Vector block samt backplate. Jag säljer kortet med monterat vattenblock, orginalkylare medföljer.

Lite transparens:
De senaste 3 veckorna har jag mineat med kortet på 70% power.
Kortet har coil-whine vid belastning, främst vid hög FPS.

Svårt att veta pris i dessa grafikkortstider, men jag tänker mig nypris i butik (13200) + kostnad för vattenblocken (2300kr) = 15500kr?

Läs hela annonsen här

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

IOM vattenblocket så är garantin körd via asus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

IOM vattenblocket så är garantin körd via asus?

Är inte helt 100 faktiskt. Kollat på nätet och vissa säger ja, vissa säger nej och pekar till artikel denna artikel. Jag ger inga löften dock då det verkar vara gråzon.

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Intresserad av ett xfx 6700 XT MERC som byte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Intresserad av ett xfx 6700 XT MERC som byte?

Vill helst få det sålt, men ska ha det i åtanke om jag öppnar upp för andra alternativ

Visa signatur

C>++

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

I would like to bid 12k

Noted but sorry that's too low for me

Visa signatur

C>++

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av AnnoyingIB:

Är inte helt 100 faktiskt. Kollat på nätet och vissa säger ja, vissa säger nej och pekar till artikel denna artikel. Jag ger inga löften dock då det verkar vara gråzon.

Garantin är bruten däremot har du reklamationsrätt där du ska stödja att det var ett fabriksfel bara för att rapportera så räkna med att använda försäkringen istället för garanti om du har drulle

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Garantin är bruten däremot har du reklamationsrätt där du ska stödja att det var ett fabriksfel bara för att rapportera så räkna med att använda försäkringen istället för garanti om du har drulle

Tack för förtydligande

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Inom EU har du fortfarande garanti, tillverkare får inte bryta garantin på grund av rimligt underhåll, vilket borttagande av kylaren räknas som

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem

12500 +f

Visa signatur

Intel I7 10700K @5.0GHz | MSI MPG Z490 | Gigabyte 3080ti Vision | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB @3600Mhz | Intel 660p M.2 1TB | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair RM1000i | NZXT X63 280 | Corsair 5000x | Varmilo x Ducky Miya69-Pro MX Brown | Logitech G Pro X Superlight | Asus VG259QM | Asus VG259Q

Permalänk
Medlem

Har fått 14k + frakt i PM

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

*tillbakadraget*

Permalänk
Proffsmoddare

Hey. I hope that you don't mind being transparent about who made the bid via PM?

/Justin

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

Hey. I hope that you don't mind being transparent about who made the bid via PM?

/Justin

No, but I've decided to sell to that person now so no need to mention him/her when I'm closing the thread

Visa signatur

C>++

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av AnnoyingIB:

No, but I've decided to sell to that person now so no need to mention him/her when I'm closing the thread

Understood