Intel tar 5G till bärbara datorer på bred front

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Om du nu ska komma med anekdotiska argument så kan jag säga att jag aldrig haft några problem med att ansluta till mobilens hotspot.
Det säger ju dock inget, varken det ena eller det andra.

Folk verkar tro att man måste göra en massa inställningar varje gång, vilket inte stämmer, varför tid inte är ett argument.

Men som jag sa tidigare:

Mitt anekdotiska argument är bara ett exempel på att det inte fungerar så smärtfritt i alla lägen som du får det att låta som. Jag vet inte vem som har påstått vad "folk" tror, men det finns brister i kompabilitet eller vad det nu är som ställer till det och påverkar tiden det tar att koppla upp sig även om allt är förinställt.

Det finns säkert dom som har problem med att inbyggt inte fungerar i alla lägen, men då kan din felfria metod finnas där som backup

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Purgatory:

Mitt anekdotiska argument är bara ett exempel på att det inte fungerar så smärtfritt i alla lägen som du får det att låta som. Jag vet inte vem som har påstått vad "folk" tror, men det finns brister i kompabilitet eller vad det nu är som ställer till det och påverkar tiden det tar att koppla upp sig även om allt är förinställt.

Det finns säkert dom som har problem med att inbyggt inte fungerar i alla lägen, men då kan din felfria metod finnas där som backup

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Jag skrev precis varför argumentet om tid är högst aktuellt, men i din utopi så är det aldrig några problem tydligen. Vi andra som lever i verkligheten har inte samma upplevelse vilket många i tråden har försökt förklara. Jag har inget mer att tillägga, ha det gott

Permalänk
Inaktiv

Blir så när man drar in saker som inte ens diskussionen handlar om 🤷‍♂️