Goda Sweclocker läsare, Inet hobbister och andra nissar.
Jag var en av de lyckliga som hann köpa ett 3070 kort från Inet under eventet med Sweclocker där kort blev släppta för ett rimligt pris, tyvärr översåldes korten och såklart hamnade en tapper skara av oss i kö. Detta är rimligt med tanke på priset och antalet tittare, under livestreamen får vi reda på att det ska ta typ 1 vecka eller kanske till slutet av månaden för att korten ska komma in för oss som står i kö. Ok tänker jag, det kan jag stå ut.
Men nu sitter jag här 1 månad senare och med en lagerstatus på 3 Februari 2022, som uppdateras varje dag, för att lägga till 1 dag.
Hur fan ska jag som kund veta om jag får varan och hur fan ska jag veta om när den någonsin kommer?
Hur kan man på livestreamen sitta och säga 1 vecka till 1 månad. När faktumet är att den kanske aldrig kommer. Även sitter de och säger att man ska hålla beställningen för korten kommer "Snart™", detta är inte en jävla aktie jag har köpt för fan.
Inte ens supporten på Inet vet när den kommer, eller vet varför det skjuts upp dag efter dag.
Tack.
Nu: Gib GPU