Huawei freebuds pro - Oneplus mobil

Permalänk
Medlem

Huawei freebuds pro - Oneplus mobil

Tjena!

Dags att köpa nya hörlurar, de jag fastnat mest för är Huawei freebuds pro.

Mitt problem är dock att jag har Oneplus 9 pro som mobil och är osäker på hur hörlurar från Huawei lirar med denna. Att det fungerar tvivlar jag inte på, men är osäker på om vissa funktioner ej fungerar. Ett stort orosmoment är exempelvis att man av någon anledning inte kan se batterinivån om man inte har en huaweimobil.

Har Oneplus buds Z idag, vilka jag varit relativt nöjd med, förutom ljudet. Tycker däremot att uppkopplingen fungerar extremt bra. Har kontorsjobb där jag gärna kör lurar i när jag sitter vid mitt skrivbord, men tar gärna av dem om jag ska prata med någon, så jag önskar ju att ihopkopplingen (slutar spela när man tar ut hörluren och börjar när man sätter in den igen) skulle fungera lika bra med mina nya hörlurar.

Har svårt att hitta information om just hörlurar från en tillverkare parade med mobil från en annan, är det någon som har varit i min sits och kan hjälpa mig?

Tack!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack, det var till stor hjälp!

Permalänk
Medlem

Har en OnePlus 7 Pro med Huawei Freebuds Pro. Funkar galant, förutom att man måste ladda hem deras egna app från deras egna sida, precis som länkarna själv säger
Appen är nyligen uppdaterad för att hantera Freebuds Pro och vid uppsättningen så var den lite kinkig, men utöver det fungerar det bra.

Bra hörlurar också, bra val! 😊

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]