Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem

Android sticka sökes

Köpte en fire tv stick men gillade inte alls den
jag har en sån här sen tidigare https://www.netonnet.se/art/tv/mediaspelare/xiaomi-mi-tv-stic...

men den har inte möjlighet att logga in med olika konton i youtube annars skulle den duga för det här ändamålet

det är bara för en 2-3´e tv så kvalitetsmässigt duger dom i den prisklassen

nån som har förslag på en sticka i den prisklassen där man kan logga in med flera youtube konton?

mvh /h

Permalänk
Medlem

Det är väl snarare Youtube-appen som eventuellt begränsar om du kan logga in med flera konton eller inte?

Vill du vara inloggad med flera användare samtidigt eller kunna växla mellan olika konton?

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Det är väl snarare Youtube-appen som eventuellt begränsar om du kan logga in med flera konton eller inte?

Vill du vara inloggad med flera användare samtidigt eller kunna växla mellan olika konton?

jo alltså det är youtube appen som bestämmer det, youtube appen i shield kan man växla mellan konton medans android stickan jag länkade till går det inte att växla mellan konton på ett smidigt sätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av HalfSack:

jo alltså det är youtube appen som bestämmer det, youtube appen i shield kan man växla mellan konton medans android stickan jag länkade till går det inte att växla mellan konton på ett smidigt sätt

Intressant. Man ska kunna använda flera konton i SmartTubeNext, så du skulle kunna prova att side-loada det först, innan du byter ut stickan. Dessutom blir du av med all reklam på köpet.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Intressant. Man ska kunna använda flera konton i SmartTubeNext, så du skulle kunna prova att side-loada det först, innan du byter ut stickan. Dessutom blir du av med all reklam på köpet.

Tack för tipset hade helt missat den drog precis in den på stickan och det verkar fungera kanobra!