Behöver hjälp att flytta upp textens position jämte en bild i google word?

Permalänk
Inaktiv

Behöver hjälp att flytta upp textens position jämte en bild i google word?

Hej. Jag skulle vilja flytta texten "Adress, Tel och Mail" på bilden till samma rad där bilden börjar, där du kan se den röda ringen, någon som vet hur man gör det?

Permalänk
Medlem

Tror du kan flytta den vänstra blåa pilen på linjalen från 0 till typ 9. Sen kan du trycka på tab så kommer markören ställa sig där.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PointMan:

Tror du kan flytta den vänstra blåa pilen på linjalen från 0 till typ 9. Sen kan du trycka på tab så kommer markören ställa sig där.

Vilken vänstra blåa pil?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon338341:

Vilken vänstra blåa pil?

Jag ser två blå pilar på din bild, tror ha syftar på den vänstra 😅 på den numrerade linjen

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon338341:

Hej. Jag skulle vilja flytta texten "Adress, Tel och Mail" på bilden till samma rad där bilden börjar, där du kan se den röda ringen, någon som vet hur man gör det?

https://i.imgur.com/CjvYFeI.png

Klicka på bilden och välj "radbryt text" (andra från vänster) i meny som kommer upp under bilden.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av era909:

Klicka på bilden och välj "radbryt text" (andra från vänster) i meny som kommer upp under bilden.

Tack.