Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Framtiden är här: Bilduppladdning i forumet!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av griid:

Jag fick error direkt
Har ni begränsat det till endast bilder och ej .gif?

För att citera artikeln: Animerade bilder stöds inte.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fan nu lär ju forumet dö, hälften av posterna har ju varit en förklaring om hur man infogar en bild

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Printscreen:

@Nordhnet eller annan ansvarig kod-murvel: Hur lång retention kan jag anta att bilderna kommer få? Dvs kommer ni få slut på storage vid något tillfälle och börja köra ett "sliding window" på hur länge bilderna finns kvar?

Det närmsta ”kod” jag bör komma är portkod, @jreklund är kungen där.
Jag är bäst på lök och bra humor

Edit: dock en bra fråga. Om lagringen tar slut laddar vi väl bara ner mer 🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av +_+:

Detta måste väl ändå strida mot reglerna?

Olämpliga bilder då för att förtydliga

Whoot hur den vara olämplig? Eller Skåne driver en stridslinje som jag inte fick reda på i vårt förra "hemliga" skånska möte under rögad ål och snaps?

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Testing testing 123

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tänkte jag skulle testa bilduppladdningsfunktionen, men Anton gav mig onda ögat när jag smygtog en bild ...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Plockade bort bilden efter jag läste reglerna...

Men trevlig funktion iaf.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Alling:

<Uppladdad bildlänk>

EDIT: Knappen för bilduppladdning visas inte när man redigerar ett befintligt inlägg.

Det går inte att ladda upp bilder i efterhand så därför syns den ej.
Då bilderna knyts till inläggen och "aktiveras" samtidigt som inlägget skapas är det det enda tillfället man kan ladda upp dem.
@jreklund kan nog förklara bättre än mig

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Hedersmedlem

Äntligen!

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Ser ut att funka utmärkt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Ser ju ut att fungera utmärkt

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

AH! Här är världens finaste och skönaste tax!

Testar att redigera: ...och världens grisigaste gitarr...

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Printscreen:

@Nordhnet eller annan ansvarig kod-murvel: Hur lång retention kan jag anta att bilderna kommer få? Dvs kommer ni få slut på storage vid något tillfälle och börja köra ett "sliding window" på hur länge bilderna finns kvar?

"väldigt lång" är väl förhoppningen men vi får se lite hur mycket som laddas upp.
Och hur mycket vi kan laborera med lossy compression innan det ser dåligt ut om det nu blir fler uppladdningar än väntat etc

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av skanepiraten:

Whoot hur den vara olämplig? Eller Skåne driver en stridslinje som jag inte fick reda på i vårt förra "hemliga" skånska möte under rögad ål och snaps?

//skane

Danskjä...

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, be quiet! pure rock 2, RTX 4070 Ti Super, Corsair 32GB 6000MHz CL36, Corsair TX850M

Permalänk
Medlem

Glassigt

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av +_+:

Detta måste väl ändå strida mot reglerna?

Olämpliga bilder då för att förtydliga

Skrivet av skanepiraten:

Whoot hur den vara olämplig? Eller Skåne driver en stridslinje som jag inte fick reda på i vårt förra "hemliga" skånska möte under rögad ål och snaps?

//skane

Hets för folkgrupp ?

eller möjligen minoritetsområde ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Great success....so far

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av mrqaffe:

Hets för folkgrupp ?
<Uppladdad bildlänk>
eller möjligen minoritetsområde ?
<Uppladdad bildlänk>

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

@UndaC

Hur hostar ni bilderna?

Kan du ge lite teknisk bakgrund till oss intresserade.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Joorå, stämmer bra det!

Permalänk
Medlem

Välkommen till 2000 - talet !

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

<Uppladdad bildlänk>

Fick svar på denna, animerade giffar går inte.
Så det blir till att använda imgur mfl. till just det

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Permalänk
Medlem

Härligt! Den här featuren ska man definitivt abusa....eeeeh jag menar använda med måtta....!

Hade gärna sett att man kunde använda GIFs också, det vore epic!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

<Uppladdad bildlänk>

Fast gif behöver ju inte vara animerade. Statiska (ej animerade) gif verkar ju ändå finnas stöd för inga problem.