Barnhjälm för pulkabacken

Permalänk
Medlem

Barnhjälm för pulkabacken

Skänker en skidhjälm i storlek 55,5 - 59.
Jag har storlek 58 men hjälmen är alldeles för tajt för mig, den är snarare till för barn. Notera att jag själv aldrig har använt hjälmen, jag vet därmed inte hur pass säker den är, jag hade inte använt den i några branta backar. Inte så värst mycket vaddering på insidan av hjälmen, den är snarare ett alternativ för pulkabacken. Den funkar bättre än t.ex en cykelhjälm. Finns några märken på hjälmen.

Nog ingen hög efterfrågan på detta i juli månad... men kanske någon har nytta av den när vi närmar oss vinter.

Kommer skicka den i originallådan med bubbelplast och använda mycket tejp för att se till att den klarar frakten.

Det färdiga paketet väger precis under 1kg, därav blir frakten 66kr med PostNord Skicka Lätt.

MVH

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Roligt fakta. Om man läggar sånna på "för bra för att kastas" avdelning på åvc så slänger man dom oavsett för att man kan inte garantera att hjälmen har redan kraschat eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Roligt fakta. Om man läggar sånna på "för bra för att kastas" avdelning på åvc så slänger man dom oavsett för att man kan inte garantera att hjälmen har redan kraschat eller inte.

Bra att ha i åtanke, även för denna annonsen. Jag har själv inte använt den, men hjälmen är använd.
Därav rekommenderar jag inte att använda den för seriös skidåkning, snarare ett säkrare alternativ för pulka-åkning.

Permalänk
Medlem

Jag betalar gärna frakten för den!

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hablam:

Jag betalar gärna frakten för den!

Skickar PM!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad