Logitech G Pro X (Nya, oöppnade)

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro X (Nya, oöppnade)

Säljer ett par Logitech G Pro X hörlurar som är helt nya i oöppnad förpackning.

Pris: 500kr eller högre bud

Skickar helst inte hörlurarna. Möts hellre upp någonstans i Stockholm, eller om du vill hämta, spelar ingen roll för mig. Hörlurarna finns i Barkarby.

För att förtydliga, Hörlurarna är ej trådlösa. Dessa är den trådade versionen.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte sälja hörlurarna alls.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

500kr+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

För att förtydliga, Hörlurarna är ej trådlösa. Dessa är den trådade versionen.

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

Tack för era bud. Jag avslutar budgivningen ikväll 18:00
Just nu leder walleh med 500kr+avhämtning.

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

Ursäkta missade detaljen om att dessa va trådade, drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Drar tyvär också tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Budgivningen fortsätter eftersom föregående köpare drar tillbaka sina bud.

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

Sänker till 400kr

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

Budar gärna 400, men hade velat få den skickad. Har exakt samma hörlurar och är nöjdare än nöjdast. För detta priset extra par lurar skadar inte.

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem

Går att lösa. Stänger budgivningen imorgon kl 12:00. Har ingen annan budat då så får du dom för 400kr. Men då gäller pengarna först (swish) samt att du står för frakten.

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem
Skrivet av deXXa:

Går att lösa. Stänger budgivningen imorgon kl 12:00. Har ingen annan budat då så får du dom för 400kr. Men då gäller pengarna först (swish) samt att du står för frakten.

låter toppen. Swishar 500:- (99:- Frakt) när annonsen är avslutad.

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreativeX:

låter toppen. Swishar 500:- (99:- Frakt) när annonsen är avslutad.

👍 - Skickar ett PM till dig imorgon kl 12 om ingen annan budat innan dess, så tar vi det där ifrån!

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

Budgivningen är nu avslutad. redmike vann och jag har skickat ett pm till dig!

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"We and I know many things. Travel from Great Salt Water to home of biting lizards."