Permalänk

Fractal design R4

Vill bli av med ett Fractal design R4 som jag gärna känner kan få ett nytt liv i någon annans hem. Vill inte se att någon tar chassit och sedan börjar sälja det utan att det går till någon som vill bygga sin första dator eller helt enkelt någon som inte har så mycket pengar så att det går till en bra sak. Annat fall kommer tyvärr chassit att åka till skroten.

Chassit är utrustat med 2 st 140mm Noctua fram och det sitter en 120mm bak som är av typen fractal. Alla fläktarna är tysta och skyfflar luft bra.

Chassit är i fint skick, det enda som är att det saknas en bur längst ner och att en liten plast bit är av där man drar kablarna, torr ljuddämpning i toppen så den kan behöva bytas, man får annars svarta fingrar . Det saknas en pcie skyddsplåt. I annat fall finns allt. Skickar med en liten påse med skruvar, jag tror dom tillhör chassit.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

Tar den gärna - sitter med ett 6 år gammalt mATX bygge just nu och dags o uppgradera så blir nog ATX då

Permalänk
Skrivet av Rupenbritz:

Tar den gärna - sitter med ett 6 år gammalt mATX bygge just nu och dags o uppgradera så blir nog ATX då

Den är din, bara säga till när du kan hämta i PM så får du mitt nummer och adress 🙂

Visa signatur

Permalänk

Rupenbritz hämtade upp chassit idag så avslutar denna 🙂

Visa signatur

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur