Permalänk
Medlem

vettigt teleskop paraply

Finns det något vettigt teleskop paraply som inte är så jävla skakigt och kanske även lite större?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Zippeer:

Finns det något vettigt teleskop paraply som inte är så jävla skakigt och kanske även lite större?

Jag kör fortfarande med det teleskopparaply som Jacob köpte till mig och JonasT när vi fastnade i en Monsunstorm på Nvidias kontor i Taipei.

Vet inte om det är för att Taiwaineserna har annat regn än oss eller för att jag använder det sällan men det lever än i dag, 4 år senare. Noll koll på fabrikanter men stor är den då inte!

Tror paraplyet köptes på 7-eleven dessutom.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Har inget hopvikbart, män älskar mitt Senz Stormparaply. Otroligt mycket stabilare än runda diton när det blåser, eller en lastbil/buss dundrar förbi. Har haft mitt i många år nu och har varit ute med det när det blåser riktigt mycket, och det fungerar lika fint nu som när det var nytt.

Kan tänka mig att de hopfällbara är liknande bättre än vanliga hopfällbara: https://www.senz.com/foldable-umbrellas/