Permalänk
Avstängd

Xcloud

Någon mer som använder och spelar i Xcloud?

Själv spelar jag Xcloud på min Samsung TV.

Kör just nu mycket GTA V. Någon annan som spelar mycket GTA V nu?

Permalänk

Har du xcloud appen direkt i TVn eller castar du till Xbox servrarna via din Xbox?
edit
Var med i betan och testade på telefonen men det där var inget för mig. Alldeles för hög latency så jag blev tokig

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Har du xcloud appen direkt i TVn eller castar du till Xbox servrarna via din Xbox?
edit
Var med i betan och testade på telefonen men det där var inget för mig. Alldeles för hög latency så jag blev tokig

App på min Samsung TV som jag startar och sedan spelar. Riktigt gutt. Snart Call Of Duty m.m när Microsoft köpt Activision Blizzard 👍🏻❤️

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

edit

Verkar inte vara så många på Sweclockers.com som använder Xcloud eftersom ingen mer har skrivit.

Har du Samsung TV från 2021 eller nyare och kan testa Xcloud appen på din TV?

Permalänk
Skrivet av jontebula:

Verkar inte vara så många på Sweclockers.com som använder Xcloud eftersom ingen mer har skrivit.

Har du Samsung TV från 2021 eller nyare och kan testa Xcloud appen på din TV?

Nja detta är ju något av ett entusiastforum och Xcloud riktar sig inte riktigt mot den målgruppen utan snarare casuals som inte bryr sig om att köpa hårdvara.
Nej jag kör LG Oled så kan inte testa

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Skrivet av jontebula:

Någon mer som använder och spelar i Xcloud?

Själv spelar jag Xcloud på min Samsung TV.

Kör just nu mycket GTA V. Någon annan som spelar mycket GTA V nu?

Vad nu? Blev du avstängd mitt under en pågående diskussion? Haha nu väcktes mitt intresse rejält

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Spam/missbruk av flera konton.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...