Flera skärmar. konotrollera vilken som är aktiv

Permalänk
Medlem

Flera skärmar. konotrollera vilken som är aktiv

Hej jag är osäker om detta är rätt ställe o fråga om hjälp men jag använder tre skärmar och om jag spelar på min main skärm och har exempelvis en video igång på youtube eller vlc på en utav de andra skärmarna så hör jag ljudet men videon pausas "fastnar" fram tills jag flyttar musen tillbaka o klickar då blir den till sig o fungera.

jag har en helt okej dator i9 9900k, rtx 3070, 64gb ram,bra med utrymmme samt windows 11.

Display 1 ROG PG348Q Display 2 MSI G2412, Display 3 24G2W1G4

tips uppskattas

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Spelar du i "riktig" Fullscreen eller Fullscreen (Windowed)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Spelar du i "riktig" Fullscreen eller Fullscreen (Windowed)?

jag kör windowed fullscreen

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Jag har testat runt med andra spel nu och jag har märkt att det händer främst när jag spelar diablo 2 ressurected både i fullscreen eller windowed mode. men jag öppnade hogwarts legacy och overwatch och då var det inga problem. någon som har förslag på hur jag ska lösa detta ? ^^, har endast spelat diablo en tid så jag antog kanske en windows uppdatering gjort nått eller en setting?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci