Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

LG C3 42" OLED 4K Gaming TV 120 Hz G-Sync 1 ms säljes eller bytes mot monitor

Permalänk
Medlem

LG C3 42" OLED 4K Gaming TV 120 Hz G-Sync 1 ms säljes eller bytes mot monitor

Säljer min LG C3 42" OLED 4K 120 Hz Gaming TV med G-Sync och 1 ms responstid.

Inköpt september 2023, har kvitto.

Mycket bra skick, inget att anmärka på. Fjärrkontroll medföljer.
Lite använd och för det allra mesta körts i 60 % ljusstyrka.

Säljes då jag spelar alldeles för lite på den, använder mest stora TV:n.

Hämtas eller skickas (har kvar kartongen). Annons på Blocket också, Blocketpaket går bra.

Kan ev tänka mig att byta mot 34" ultra-wide eller liknande monitor (inte under 32") + pengar.

Bud går bra men kommer inte att sälja den för under 8000 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk

5800 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av starvinowen:

5800 + frakt

Kommer inte sälja för under 8000 kr som sagt.

Permalänk
Medlem

Jag har en "LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD Curved Nano IPS 160 Hz" och skulle eventuellt vara intresserad av ett byte om det är en skärm som skulle vara av intresse. Har även monitorarm till för antingen eller två skärmar om så önskas. Skicka ett PM vid eventuellt intresse

https://www.inet.se/produkt/2216561/lg-34-ultragear-34gn850-q...

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag har en "LG 34'' UltraGear 34GN850 QHD Curved Nano IPS 160 Hz" och skulle eventuellt vara intresserad av ett byte om det är en skärm som skulle vara av intresse. Har även monitorarm till för antingen eller två skärmar om så önskas. Skicka ett PM vid eventuellt intresse

https://www.inet.se/produkt/2216561/lg-34-ultragear-34gn850-q...

Den skulle kunna vara av intresse absolut men det beror på hur mycket emellan isf? Tyvärr inte intressant om det är byte plus en mindre summa.
Gillar allt med den jag har, är bara att det känns lite onödigt att ha såpass dyr skärm när jag inte just spelar på den.

Permalänk

Kan byta med en Dell Alienware AW3821DW 38" Ultrawide Curved 144hz om du kan hämta den från Göteborg. 0kr imellan för jag tror AW är dyrare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av starvinowen:

Kan byta med en Dell Alienware AW3821DW 38" Ultrawide Curved 144hz om du kan hämta den från Göteborg. 0kr imellan för jag tror AW är dyrare?

Nej tyvärr. Byter endast för att min är för dyr att ha när jag inte spelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Den skulle kunna vara av intresse absolut men det beror på hur mycket emellan isf? Tyvärr inte intressant om det är byte plus en mindre summa.
Gillar allt med den jag har, är bara att det känns lite onödigt att ha såpass dyr skärm när jag inte just spelar på den.

En mindre mellanskillnad hade jag räknat med, typ ett par tusenlappar. Jag är ju egentligen väldigt nöjd med min skärm också, men hade ibland önskat att den var 16:9 och en aning större

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad