DT 770 PRO, Sound Blaster AE-5 och diverse hörlurar.

Permalänk
Medlem

DT 770 PRO, Sound Blaster AE-5 och diverse hörlurar.

Hej!

Dags för mig att bli av med diverse prylar som inte längre används.

1. Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm. Kabeln behöver bytas pga att den blev avbiten av en katt... Ingår ny kabel och nya earpads i läder från Beyer, samt en modmic (osäker på modell). Fungerade felfritt fram till att kabeln gick sönder.
Finns en skada i plasten på högra hörselkåpan, men inget som har påverkat funktionen av hörlurarna. Original kartong saknas.
Budstart på 400kr.

2. Sound Blaster AE-5. Har fungerat felfritt sedan det köptes. Skickas i original kartong.
Budstart på 250kr.

3. Corsair Virtuoso RGB Wireless 7.1. Köptes som refurb på Webhallen i Maj 2023. Säljes i använt skick, har fungerat utmärkt. Kabeln saknas men om det önskas kan jag nog hitta någon kabel att skicka med. Mikrofonen är oanvänd.
Budstart på 300kr.

4. Audio-Technica ATH-AG1X. Köptes på franska amazon i Februari 2021. Bra men använt skick, har fungerat utmärkt. Skickas i original kartong.
Budstart på 250kr.

Skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning med Swish.

Eventuell budgivning avslutas så fort jag känner att priset är rimligt. Kan ordna fler bilder om det önskas.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Hej. Bjuder 400 för DT770 med tillbehör. Beroende på var i Skåne du befinner dig så kan vi mötas upp för affären.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

4. AT 250 kr + frakt

Permalänk

250kr + frakt för Sound Blaster AE-5

Permalänk

har du fler bilder på nummer 3?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem