Permalänk
Medlem

Ryzen 1600x

Hej efter uppgradering så skänker jag min 1600x till någon som är i behov,
Obs om det är flera som vill ha den så går den till den med bäst motivation enligt min bedömning 😊

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 5800X
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem

Jag hade jätte gärna tagit den

Sitter med en B350 Prime och 1600X som inte bootar och vill mest ta reda på om de e moderkortet eller processorn 😂 om det är moderkortet så skänker jag vidare processorn

Permalänk
Medlem

Inget behov, kul att bencha den mot min 4930K och 5800X3D. Kan langa vidare den sen

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT | OLED G6 G60SD

Permalänk

Jag tar den jättegärna om det går 🙏🙏🙏🙏
Jag skulle vilja bygga en liten dator som jag kan koppla ihop med min tv

Permalänk

Hej! Ser att många redan är innan mig… Ska bygga min första dator men har inte riktigt en super stor budget för cpu och jag skulle uppskatta om man kunde få den om jag betalar frakt… Om jag är för sen gör de inget

Visa signatur

ryzen 5 2600 m B450 Gaming ROG STRIX, 32gb 3200mhz RAM. Amd rx 5700 xt, Seasonic GX-750. Samsung 840 500gb, Samsung NVME M.2 4tb.

Permalänk
Medlem

Jag har ett AM4 moderkort med ram-minnen men ingen processor.
Jag betalar frakten och tar tacksamt emot din 1600x om du vill ge bort den.
Jag har ingen motivering att ge förutom att jag är sugen

Permalänk
Medlem

Söker med ljus och lykta efter delar till att bygga ihop en dator nu igen då jag fick sälja min dator för ett tag sedan för att ha råd laga bilen. Kommer troligen få tag på ett b350 moderkort på annat håll så den här hade varit perfekt nu när suget efter att få spela igen börjar bli övermäktigt då det är till stor hjälp mot min panikångest och depression

Permalänk

Är det någon som har ett moderkort med sockel LGA1200? Tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Jag hade jätte gärna tagit den

Sitter med en B350 Prime och 1600X som inte bootar och vill mest ta reda på om de e moderkortet eller processorn 😂 om det är moderkortet så skänker jag vidare processorn

Eftersom du var först och ingen kom med bättre motivering så blir den din 👍 skickar pm

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 5800X
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix