Permalänk
Medlem

(99)Mac på Dreamhack!

Kom igen nu, jag vet att det finns lite macare här.
Vad säger ni om att åka på DH och sitta tilsammans med en hög likasinnade?

Behövs 15 bekräftade personer för att det ska genomföras!

http://www.99mac.com/forum/showthread.php?s=&postid=242192

MvH
Buster

(Hoppas verkligen inte detta räknas som reklam för annan site!)

Permalänk
Medlem

Är man datorfantast använder man inte mac

Kan inte förstå att ni inte lyckats hitta 25 st mac:are som vill dit, jag skulle defenetivt hoppat på ifall jag använt mac

Ett fulttrick, säg att till folk att ni redan är 20 personer, tror det kommer gå mycket lättare att få platserna fyllda då, det är ju trots allt för deras eget bästa

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rattmuff
Är man datorfantast använder man inte mac

Kan inte förstå att ni inte lyckats hitta 25 st mac:are som vill dit, jag skulle defenetivt hoppat på ifall jag använt mac

Ett fulttrick, säg att till folk att ni redan är 20 personer, tror det kommer gå mycket lättare att få platserna fyllda då, det är ju trots allt för deras eget bästa

Inte? Jag är "datorfantast" och kör Mac, så du har bevisligen fel.
Sen har en del människor ett "liv" (ska du köra med lamer-argument så kan jag också) och inte bara kan släppa allt i sin tillvaro och fara på LAN några dagar, och jag kan inte mest pga att jag inte har någon bärbar, eller nån att åka med, eller pengar, eller tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Inte? Jag är "datorfantast" och kör Mac, så du har bevisligen fel.
Sen har en del människor ett "liv" (ska du köra med lamer-argument så kan jag också) och inte bara kan släppa allt i sin tillvaro och fara på LAN några dagar, och jag kan inte mest pga att jag inte har någon bärbar, eller nån att åka med, eller pengar, eller tid.

Haha, jag skoja ju bara, där av efter.

Skulle tro att det var en ovanlig sak för mac:are och inget en mac-datorfantast skulle vilja missa, kanske lite vanligare än jag tror.
Efter som det finns dem som är ordentligt mer intresserade av dator än mig, så blev jag överaskad över att så lite personer visat sitt intresse.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem

Vad krävs för att vara "datorfantast" då?
jag kör mac som sagt

Permalänk

"Vad gör man på ett LAN-partaj om man inte spelar CS?"

Permalänk
Medlem

Jag överväger mycket starkt att köpa mac nästa gång jag köper ny dator om 200 år.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U