Ny Geek Butik - Dino

Permalänk
Medlem

hehe, när jag skulle komma och hälsa på i butiken så var det stängt Jag som hade yrat mig omkring efter odengatan i 30min innan jag hittade affären (Behöver jag säga att jag inte hittar nått i stockholm) Men men, ifall du inte hade så mycket saker kvar så var det väll lika bra.
Får fara ner till morsan nån gång fram emot januari/februari och kolla istället. Gratis resor av militären är bra.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Tja GeekJoan jag undrar bara vilket program du andvänder till kassan i butiken för att få så stil rena kvitton och så...? Och vart man kan köpa det...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Hur starkt lyser denna lampan? Lyser den svagare eller starkare �n en
vanlig standard ficklampa?

http://www.dino.se/0_img/l_eternal.gif

Eftersom det är LED's så tror jag (vet typ - i de flesta fall) så lyser de klarare än en VANLIG GLÖDLAMPA men en HALOGEN spöar dom, fast strömförbrukningen på Halogen är MYCKET högre.

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holm
Eftersom det är LED's så tror jag (vet typ - i de flesta fall) så lyser de klarare än en VANLIG GLÖDLAMPA men en HALOGEN spöar dom, fast strömförbrukningen på Halogen är MYCKET högre.

På det här forumet använder vi ISO-8859-1, och därmed basta.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Som vanligt har man otur. Beställde en 8-ball åt syrran i julklapp och när hon öppnar den så var den trasig. Läcker nån vätska.

Nån som vet hur det fungerar med returerna? Synd man inte bor i Stockholm vid sådana här tillfällen.

Permalänk
Medlem

altair4, det var tråkigt att höra.
Jag försöker verkligen packa väl med frigolit.
Antar att posten använder paketen som fotbollar.
Jag har själv fått en mystic 8-ball som var paj direkt från leverantör.
Har du en digitalkamera så ta ett kort på den trasiga så ska jag givertvis skicka dej en ny. Skicka mej ett mail till dino adressen så kan vi fortsätta prata privat.

Permalänk
Medlem

geekjoan: Mailar dig igen då jag fixat bilden.

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att jag fick in gröna lasrar idag och dom är hur coola som helst.

HIT ME!

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att jag är väldigt nöjd med returärendet på min 8-ball. Behövde tack och lov inte skicka tillbaks den utan det räckte med att ta bild på den och visa att den var trasig. Mycket bra service!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geekjoan
Måste bara säga att jag fick in gröna lasrar idag och dom är hur coola som helst.

HIT ME!

http://www.dino.se/0_img/l_laser.gif

sträck stavas streck

ska förmodligen vara ända istället för enda också.

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Hedersmedlem

Nä, nu räcker det med "gratis reklam" för Dino. En mycket trevlig butik tycker jag personligen (jag har själv beställt varor därifrån), men det är inte schyst mot andra butiker och annonsörer.

*Tråd låst*

Visa signatur