Permalänk
Medlem

Hmm, skumt om Pale båda har en envis cancer och en lungsjukdom bara två får varje år. Då kan man fundera på om han inte fått en förbannelse kastad över sig

Hoppas att läkarna kan komma på vad det är så de kan laga dig, Pale!

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBBi
Hmm, skumt om Pale båda har en envis cancer och en lungsjukdom bara två får varje år. Då kan man fundera på om han inte fått en förbannelse kastad över sig

Hoppas att läkarna kan komma på vad det är så de kan laga dig, Pale!

Ska till uppsala imorgon och testa om jag har just någon sådan skum sjukdom :S
Vore ju bra jäkla typiskt, men ändå bra om det inte är cancer. Som det inte värkar vara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
mjo, jag har cancer kvar, dock värkar det inte vara cancer i lungorna. Utan det är någe annat som har gett sig på dom.

Antingen har mitt imunförsvar flippat ur och angriper kroppen. Eller så är det någon annan sjukdom som är jäkligt ovanlig. Doktorerna (de bästa i sverige) kliar sig i huvet för att dom inte lyckas klura ut vad fan det är.
Efter nästa vecka (om det inte är för lång kö) så har dom förhoppningsvis tillräckligt med matrial för att kunna komma på vad det är för någe.

Hehe, ja BambooCity äter jag inte på. Vet för mycket om det köket

Hoppas det går vägen!

En av mina kollegor på warcraft.nu och diabloii.nu avled i torsdags natt av just cancer i lungorna, tur du inte har det, men kämpa för att få reda på vad det är så fort som möjligt.

- Dectgap, du får nu logga på trådlöst. Saknad av oss på diabloii.nu och warcraft.nu

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastdunk
Hoppas det går vägen!

En av mina kollegor på warcraft.nu och diabloii.nu avled i torsdags natt av just cancer i lungorna, tur du inte har det, men kämpa för att få reda på vad det är så fort som möjligt.

- Dectgap, du får nu logga på trådlöst. Saknad av oss på diabloii.nu och warcraft.nu

va fasen är det du säger?!?!?!?!

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

be strong pale hope your being better
Jag håller tummar o gud vet allt som kan hållas för dig hoppas dom kan göra något lider med dig

Permalänk
Medlem

Fan man borde blivit läkare istället, är ju verkligen jättehemskt när något sådant här händer en ung man som du!
Hoppas de finner någon liten lösning som löser alla dina problem!
Lycka till och njut av livet!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
mjo, jag har cancer kvar, dock värkar det inte vara cancer i lungorna. Utan det är någe annat som har gett sig på dom.

Antingen har mitt imunförsvar flippat ur och angriper kroppen. Eller så är det någon annan sjukdom som är jäkligt ovanlig. Doktorerna (de bästa i sverige) kliar sig i huvet för att dom inte lyckas klura ut vad fan det är.
Efter nästa vecka (om det inte är för lång kö) så har dom förhoppningsvis tillräckligt med matrial för att kunna komma på vad det är för någe.

Hehe, ja BambooCity äter jag inte på. Vet för mycket om det köket

Är det immunförsvaret går det väl inte att göra nåt åt det? Eller? Jag har i alla fall diabetes typ 1 (som orsakas av nån okänd störning i immunförsvaret) och det går ju inte att fixa i dagsläget... Men det kan ju vara annat i ditt fall...

Hoppas du kryar på dig!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Kul att höra ifrån dig igen Pale. Vi har saknat dig på gruvan
Vad kul att du kunde åka skidor en dag iaf.
/Erik

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem

Uppdate pleaze har gårtt mer än en månad.
Hoppas du är bättre.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Om jag ska vara ärlig, så spelar det jag skriver nog igentligen ingen roll.
Det kanske hjälper i 5-10 minuter eller så.

Men om det hjälper så pass så kandet väll kanske läggas ihop med alla andra minuter från alla andra som hittils skrivit.

Så du kanske klarar dig ett ganska långt tag utan att helt ge upp.
Jag kan med ärlighet säga att jag inte förstår riktigt hur du känner dig, alltså, du kan dö, cold hard facts.
Men dock kan jag säga att jag vet hur du känner dig när det kommer till stunder då du grips av panik, ångest, grav sorg osv.

Jag har i mitt egna liv hittils igenomlidit stora ekonomiska problem tack vare min "kära" mor som inte betalt saker hon skulle betalt som tyvärr stått i mitt namn, och den panikångest jag fått då jag tänkt på hur mitt liv kan sluta har varit ganska stor, jag personligen har liknat det vid döden eller mitt liv i resterande ensamhet.

Jag vet också hur mycket lite support kan hjälpa, jag har dagar suttit och stirrat ut över parken här utanför min lägenhet från min balkong, utan att säga något, bara suttit och stirrat ut och frågat migsjälv hur i hela helvete saker och ting skall kunna ordna sig. (ursäkta språket).

Men konstigt nog har saker dock gjort det, och jag hoppas faktiskt att det gör det för dig, när jag skummat igenom de inlägg du skrivit hittils runt om i forumet samt de inlägg du gjort i denna tråd så verkar du vara en hyvens snubbe.
Och då man kollar på "lagen om alltings jävlighet" så drabbar tråkiga saker schyssta killar, men i ditt fall så är det något du får ta, och försöka överkomma utan att stryka med själv.

Dethär är inget negativt menat mot någon, speciellt inte Jonas (Pale), inte heller någon snyfthistoria om mitt liv eller någon annans liv.

Jag vet igentligen inte varför jag skrev, kanske av mänskligt medlidande, behov av att bli sedd, hörd, vad vet jag, jag tror jag skrev för att helt enkelt pigga upp vardagen för någon som har det ganska hårt.

Ibland får man ta sig i kragen och uppskatta det man har, det har jag lärt mig den hårda vägen och det hjälper mig fram i vardagen.

Mina polare tex, de flesta av dom har det bra och har aldrig haft några större problem i sina liv, det medför att dom ibland inte kan stanna till lite i livet.

Sitta kvar 5 minuter extra när alla dragit från grillningen på stranden till exempel, om man bara sitter där ett par minuter och inte tänker på något speciellt, så börjar iallfall jag uppskatta den fina solnedgången.
Eller när man just tagit en rök på balkongen om man är rökare, stå kvar i ett par minuter, om det är mörkt, lyfta hakan så nördöga ditt får en glimt av himmelen, det kanske finns stjärnor, vad vet jag, du kanske lär dig att uppskatta dessa, och då kanske även vinna något på det, livsrespekt, uppskattning, vem vet, du kanske slutar dra i dig en cigg 10-15 gånger per dag.

Så ta det med glädje, tänk på vad du har, uppskatta det, så kanske det inte verkar så farligt trots allt.

Näe, nu ska jag fan inte skriva mer, poeten i mig drog visst iväg lite där.
Kortfattat, lycka till Pale, hoppas dom klurar ut något riktigt rävigt sätt att få bukt med cancern, och att den håller sig borta.

//Micke

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Vila i frid

Uppdate:

Som sagt så åkte jag in akademiska igen för diverse undersökningar, blev kvar i en vecka.
Dom gjorde flera biopsier men dom har inte lyckats hitta någon levande cancer i lungorna genom de testerna.
Inte heller nå infektioner eller svamp.

Dom har tagit odlingsprover på släm och petat mig i näsan och haft sig, men inga prover visar någonting alls.

Så nu har dom kör antibiotika i stora mängder någon vecka, men det gav ingenting.
Så då gav dom mig en omgång cellgifter, så nu på tisdag (två veckor efter cellgift) ska jag på undersökning och se om det gav någe.

Dom bara chansar och ger mig olika mediciner nu och hoppas på att någe utav det ska hjälpa.

Så det visar sig väl.
Både hoppas och inte hoppas på att cellgifterna ska ha hjälpt.
Jag vill ju veta vad det är, men jag vill fan inte ha mer cellgifter.
Om det inte har hjälpt på känns det ju bra på det viset att det inte är cancer. Men då vet dom fortfarande inte vad det är. :S

lite kluven.

Till sYph: Lite poetiskt utav dig, men jag vet vad du menar.
Kan säga att allt jag gått igenom har gjort att jag uppskattar små saker bra mycket mer än vad jag gjorde innan jag blev sjuk.

Permalänk
Medlem

Hur gick det nu då?
Måste säga att jag är imponerad av din styrka!
Jag skulle aldrig stått ut detta.
Hoppas du blir bra!

Permalänk
Medlem

Måste fråga lite saker.. Jag kom ihåg hur allt startade med detta om att du hade hittat en knöl på ditt bröst, men vad hände sen när dom fått reda på att det (typ) var cancer? Hur ger man cellgifter? e det vanliga sprutor eller?
Har hört att dom tar typ ryggmärgsbpov också.. varför? Hur gör dom det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Måste fråga lite saker.. Jag kom ihåg hur allt startade med detta om att du hade hittat en knöl på ditt bröst, men vad hände sen när dom fått reda på att det (typ) var cancer? Hur ger man cellgifter? e det vanliga sprutor eller?
Har hört att dom tar typ ryggmärgsbpov också.. varför? Hur gör dom det?

what´s been going on with you?

Berätta hela sanningen nu.

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

nej jag har inte cancer om det är det du syftar på ^^

Permalänk
Medlem

damn.. har följt denna "historia" sedan första tråden skrevs.. kommer ihåg när jag läste den i ÖÄ och vart helt till mig..
visst, man kan skriva att det är "hemskt" osv osv... visst är det hemskt.

men tänk på hur många grabbar som ligger i sina sjukbäddar som har det lika dåligt som Pale som inte arh en aning om vad ett datorforum är.
Hur många människor ligger inne som behöver hjälp men inte kan få den?

man kan börja prata om (i detta fall) sveriges äldreomsorg osv..
det är sjukt hur folk behandlas som de flesta aldrig får veta officiellt.

sitter hemma nu helt vimsig av medicinen jag fått för förkylningen samt min feber. har egentligen ingen aning om vad jag skrivit eller varför jag gjort de.. men... kanske bara ville visa lite medkänsla.

angående det sYph skrev innan..
jag kan själv säga att vissa saker inom familjen/släkten har jag gått igenom och är fortfarande ett helvete när man tänker på det.
utan att gå in på detaljer så handlar det kort o gott om svart magi, åtskilliga miljoner som en bankchef i grekland roffat åt sig som vi aldrig kanske kommer få tillbaka, missfall och mord.. vet inte om dessa saker räknas som personliga tragedier som t.ex sjukdomar eller liknande.. men det är saker som kan få vilken människa som helst att må dåligt.

när det gäller din/dina sjukdom(ar) Pale.. så önskar jag dig all lycka i världen. för som sYph sa: du verkar vara en hyvens kille när man kollar igenom lite trådsvar signerat dig.

orkar verkligen inte gå igenom mitt egna inlägg just nu utan postar nu utan o rätta stavfel eller fel i meningar osv..

kort o gott.. jag skänker en tanke till dig.
god natt kära vänner på swec.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Uppdate:

Som sagt så åkte jag in akademiska igen för diverse undersökningar, blev kvar i en vecka.
Dom gjorde flera biopsier men dom har inte lyckats hitta någon levande cancer i lungorna genom de testerna.
Inte heller nå infektioner eller svamp.

Dom har tagit odlingsprover på släm och petat mig i näsan och haft sig, men inga prover visar någonting alls.

Så nu har dom kör antibiotika i stora mängder någon vecka, men det gav ingenting.
Så då gav dom mig en omgång cellgifter, så nu på tisdag (två veckor efter cellgift) ska jag på undersökning och se om det gav någe.

Dom bara chansar och ger mig olika mediciner nu och hoppas på att någe utav det ska hjälpa.

Så det visar sig väl.
Både hoppas och inte hoppas på att cellgifterna ska ha hjälpt.
Jag vill ju veta vad det är, men jag vill fan inte ha mer cellgifter.
Om det inte har hjälpt på känns det ju bra på det viset att det inte är cancer. Men då vet dom fortfarande inte vad det är. :S

lite kluven.

Till sYph: Lite poetiskt utav dig, men jag vet vad du menar.
Kan säga att allt jag gått igenom har gjort att jag uppskattar små saker bra mycket mer än vad jag gjorde innan jag blev sjuk.

måste vara sjukt jobbigt allt det där...o jag e rädd för tandläkarn hehe, det e nog ditt minsta problem, har du nått att skratta åt iallafall. lycka till. kanske kan va bra att ta skogspromenader eller nått få lite frisk luft och inte storstads smogg

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Vila i frid

Dom är fortfarande inte 100 på vad det är. Men dom tror att det är lymfom. Samma sjukdom som innan.
Så nu behandlar dom mig med cellgifter igen. Ska få totalt 6 kurer. Dom går ganska fort och jag mår inte så jätte dåligt utav dem. Det har vart värre.
Sisst åkte jag hem samma dag som jag fick kuren.
Den 21a ska jag tillbaka och få en omgång till. Sedan röntgen för att se om det gjort någe nytta.
Men det har det nog, för jag andas bätre nu än vad jag gjorde tidigare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Måste fråga lite saker.. Jag kom ihåg hur allt startade med detta om att du hade hittat en knöl på ditt bröst, men vad hände sen när dom fått reda på att det (typ) var cancer? Hur ger man cellgifter? e det vanliga sprutor eller?
Har hört att dom tar typ ryggmärgsbpov också.. varför? Hur gör dom det?

Cellgifter ges på olika vis.
Jag får allt intravenöst. Det vill säga i dropp.
Jag har även provat att äta cellgifter. Då är det oftast i kappslar.

Man kan oxå få det i sprutor.
En gubbe som ligger på samma avdelning, som har prostata cancer. Berättade att han hade fått 17 (!!!) sprutor mällan pungen och anus. Då för att cellgifterna skulle träffa direkt vid prostatan.

Jag förstod inte om det va 17 olika, men antagligen satte dom dit en kanyl, inte stack honom 17 gånger. Annars tycker jag synd om gubben.

Permalänk
Medlem

Finns det vissa saker som kan öka risken till att få sådan här typ av cancer? Tänkte på gubben nu också, prostata cancer. Jag är inte så insatt men så mycket som det skrivs i tidningar så börjar jag undra om det är saker man gör som kan öka riskerna? Eller är det mer det ärftliga?

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Det är inte så lätt att veta vad som orsakar cancer. Men det bästa man kan göra är att leva sunt. Inte äta onyttigt och ensidigt, inte använda tobak och droger, inte vara i närheten av giftiga ämnen och motionera. Man ska nog se till att man får i sig viktiga vitaminer, mineraler och andra ämnen och eventuellt ta kosttillskott om man behöver det.
Det är lite osäkert om alkohol ska vara bra eller dåligt mot/för cancer men att ta ett glas vin då och då är nog inte så dumt, tror jag.

Något mer än så är nog svårt att göra.

Det är bra att du håller ihop Pale, det är bra att du orkar skriva av dig och att du inte bryter ihop. Lymfomet ger nog med sig, ska du se. Du mår ju redan bättre av behandlingen.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

finns miljoner som har cancer och du är inte ensam om det, så vad har cancer med spel att göra? om jag skulle starta en tråd om hur jag ogillar hur många som röker så skulle tråden bli låst för den handlar inte om spel, och den här tråden handlar inte om spel men den har fan inte blivit låst....

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
finns miljoner som har cancer och du är inte ensam om det, så vad har cancer med spel att göra? om jag skulle starta en tråd om hur jag ogillar hur många som röker så skulle tråden bli låst för den handlar inte om spel, och den här tråden handlar inte om spel men den har fan inte blivit låst....

Tråden flyttades hit från ÖÄ av en moderator.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Irlut
Tråden flyttades hit från ÖÄ av en moderator.

ja men den ligger fortfarande i spel tråden, och cancer handlar inte om spel

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
ja men den ligger fortfarande i spel tråden, och cancer handlar inte om spel

det är sannt men det var många som frågade om inte denna tråd kunde få finnas kvar. därför bestämde sig moderatorerna att lägga den här.

OFtopic. denna forums del blir ändå bombad av ÖÄ så fort något händer

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
det är sannt men det var många som frågade om inte denna tråd kunde få finnas kvar. därför bestämde sig moderatorerna att lägga den här.

OFtopic. denna forums del blir ändå bombad av ÖÄ så fort något händer

jo säger inte emot moderatorerna och deras beslut men tänkte bara om vad en sånhär tråd gjorde här när alla andra trådar blir stängda så fort det är lite Of topic.

skulle det inte va lättare om ni öppnade ÖÄ så inte spel sektionen blir bombade av Öä

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
ja men den ligger fortfarande i spel tråden, och cancer handlar inte om spel

Kan du inte ha översikt över en tråd som denna? Man har fått följa hela hans gång, allt i från den tryckande smärtan i bröstet tills nu. När ÖÄ stängdes ner försvann tråden tillsammans med resten. En moderator plockade fram tråden och la till [Övrigt] i rubriken, placerade den i en vältrafikerad del av forumet. Mycket ödmjukt gjort. Har du frågor gällande modereringen ska du ta det via PM. För bövelen!

Det här är det enda undantaget jag vet om, och denna finns kvar här med all rätt.

Spelsektionen blir för övrigt inte bombad med ÖÄ. Av felplacerade trådar, ja, men inte mycket utav s.k ÖÄ.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Kan du inte ha översikt över en tråd som denna? Man har fått följa hela hans gång, allt i från den tryckande smärtan i bröstet tills nu. När ÖÄ stängdes ner försvann tråden tillsammans med resten. En moderator plockade fram tråden och la till [Övrigt] i rubriken, placerade den i en vältrafikerad del av forumet. Mycket ödmjukt gjort. Har du frågor gällande modereringen ska du ta det via PM. För bövelen!

Det här är det enda undantaget jag vet om, och denna finns kvar här med all rätt.

som jag postade innan: "jo säger inte emot moderatorerna och deras beslut" och varför skulle jag ha översikt för en tråd som denna när jag vill läsa om nya spel och hur man löser problem när spelen strular? och varför skulle det va ödmjukt inte så att nån kan hjälpa han precis, oo visst han får höra hur alla snälla sweclockare vill att han ska fortsätta kämpa vidare, han är inte ensam om cancer, varför inte skapa en ny tråd om alla som har cancer i världen, rätt in i spel sektionen här på swec

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
som jag postade innan: "jo säger inte emot moderatorerna och deras beslut" och varför skulle jag ha översikt för en tråd som denna när jag vill läsa om nya spel och hur man löser problem när spelen strular? och varför skulle det va ödmjukt inte så att nån kan hjälpa han precis, oo visst han får höra hur alla snälla sweclockare vill att han ska fortsätta kämpa vidare, han är inte ensam om cancer, varför inte skapa en ny tråd om alla som har cancer i världen, rätt in i spel sektionen här på swec

Oj, vilken moral man har här. Jag läste vad du skrev tidigare, men du ifrågasätter ju deras beslut ändå. Ungefär som att säga "jag vill inte vara otrevlig, men du ser fördjävla ful ut".

Men JAG däremot tycks behöva upprepa mig. Det här är det enda undantaget, vad jag känner till. Annars kan du gärna få leta upp flera exempel där ÖÄ-trådar har flyttats hit. Jag tror sannolikheten för att alla som har cancer i världen skulle få posta en egen tråd på swec är näst intill obefintlig. I så fall får väl moderatorerna anpassa sig efter situationen, eller hur? Tänk lite längre än din näsa räcker. Det är ingen missledande rubrik, så klicka inte om du inte vill läsa vad tråden gäller. Du är ju uppenbarligen bara här för att gnälla över trådens existens.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Oj, vilken moral man har här. Jag läste vad du skrev tidigare, men du ifrågasätter ju deras beslut ändå. Ungefär som att säga "jag vill inte vara otrevlig, men du ser fördjävla ful ut".

Men JAG däremot tycks behöva upprepa mig. Det här är det enda undantaget, vad jag känner till. Annars kan du gärna få leta upp flera exempel där ÖÄ-trådar har flyttats hit. Jag tror sannolikheten för att alla som har cancer i världen skulle få posta en egen tråd på swec är näst intill obefintlig. I så fall får väl moderatorerna anpassa sig efter situationen, eller hur?

nej ifrågesatte inte deras beslut, undrade bara varför en tråd som denna gör här, och det är inte ifrågesätta, ja du kanske uppfattade det som det, "jag vill inte vara otrevlig, men du ser fördjävla ful ut" men om nån nu skulle säga så skulle jag bara skratta för jag skulle inte bry mig, och det är inte att va otrevlig utan att man säger som man tycker, visst folk uppfattar saker olika..

ja det må va det ända undantaget men varför ska just den här tråden va ett undantag när nån annan kanske vill posta en tråd om hur han fick sitt knä mosat te.x liksom det är samma sak, varför bry sig om 1 tråd när annat folk kanske vill berätta om deras svårigheter i livet?

men fan spelar det för jävla roll om tråden inte har missledande rubrik, tråden hör inte hemma här ändå för ingen annan tråd som inte handlar om spel gör det.

ja fy vilken elak människa jag är, jag bryr mig inte om nån som har cancer oj oj oj

Visa signatur

Signatur raderad, max tre rader och max två färger. Se reglerna. - Vicotnik

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cylotec
nej ifrågesatte inte deras beslut, undrade bara varför en tråd som denna gör här, och det är inte ifrågesätta, ja du kanske uppfattade det som det, "jag vill inte vara otrevlig, men du ser fördjävla ful ut" men om nån nu skulle säga så skulle jag bara skratta för jag skulle inte bry mig, och det är inte att va otrevlig utan att man säger som man tycker, visst folk uppfattar saker olika..

ja det må va det ända undantaget men varför ska just den här tråden va ett undantag när nån annan kanske vill posta en tråd om hur han fick sitt knä mosat te.x liksom det är samma sak, varför bry sig om 1 tråd när annat folk kanske vill berätta om deras svårigheter i livet?

men fan spelar det för jävla roll om tråden inte har missledande rubrik, tråden hör inte hemma här ändå för ingen annan tråd som inte handlar om spel gör det.

ja fy vilken elak människa jag är, jag bryr mig inte om nån som har cancer oj oj oj

Du har uppenbarligen inte förstått någonting, om det är pga barnslig omognad eller något annat, det vet jag inte. Lägger ner denna off topic-diskussion, för det är som att bolla med en (trasig) vägg.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower