Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Napster
Jag har hygligt stora händer.. så det är inte för små händer..
det påstås vara så otroligt bra spel mus.. att den inte ska hacka o skit.. jag fick fan hack i musen hela tiden... och testade med flera underlag en min gamepad. icemat o massa andra.. hade mouseskates och det hjälpte inge...
jag körde me så snabbt det gick och endå fick man lyfta musen när man lirade cs.. hade sensen i cs på 3 och det va det samma som att köra med min logitech mx300 på 1.8 och då hade jag typ halv fart..

jag tyckte absolute inte om den.....
nu köpte jag en trogen mus i stället av bätre kvalitet... logitech..

har haft microsoft opticalmouse en gång i tiden.. och den som är typ 1 av dom första optiska möss logitech har jag och det funkar mycket bätre en ie 3.0
folk får säga vad dom vill men microsoft tillbehöver till datorer så som mus tangentbord kommer aldrig innan för denna dörr igen.

som tur va så hade jag endast haft musen i 6 dagar så det gick att lämna tillbaks den. köpte en mx500 för det va skön att hålla i och går skit bra att spela.. plus det är lite tyngd i musen oxå

Ladda hem drivrutiner!!!! Och sen så kan du ändra sensen i windows - det påverkar sensen i CS. i övrigt så tycker jag att både mx510 (har nyköpt) och IE 3.0 är ägande!!! Och IE 3.0 tar 6000 bilder/s, mx510 och 500 tar "bara" 5250 bilder/s.

Permalänk
Medlem

men så tar mx5*0 med högre DPI än IE 3.0 också

Fast jag älskar min IE3.0 ändå

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.