Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Nu kommmer man hem efter att precis köpt The Movies, verkar lovande, ska installera nu=D

riktigt roligt spel när man väl låst upp allt men vägen dit är en pina

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Nu har jag gjort del 2 av "The Evil Gorilla". För att fatta måste ni se Part 1.

Sen kan ni se Part 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Nu har jag gjort del 2 av "The Evil Gorilla". För att fatta måste ni se Part 1.

Sen kan ni se Part 2

haha fan vad grymma

edit: btw nån som vet om man kan spela i windowed mode?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Nu har jag gjort del 2 av "The Evil Gorilla". För att fatta måste ni se Part 1.

Sen kan ni se Part 2

Hehe, mycket bra. Tyckte dock att part 1 var lite roligare.
Ser fram emot 3:an.

Permalänk
Medlem

håller på bygga på en rulle, me hur lägger jag in text

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobinSilver

Hehe, mycket bra. Tyckte dock att part 1 var lite roligare.
Ser fram emot 3:an.

Hehe, märkte att jag var inne och slirade på halvseriöst.

Det ska det råda bot på i 3an ^^

Permalänk
Medlem

vakna precis, ska nog spela lite nu;P

Permalänk

Får man tillgång till alla grejer i sandbox-mode när man klarat spelet, eller måste man låsa upp alla grejer i SP?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Får man tillgång till alla grejer i sandbox-mode när man klarat spelet, eller måste man låsa upp alla grejer i SP?

allt låses upp om du bygger allt etc tror jag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
allt låses upp om du bygger allt etc tror jag

Vad menar du? Måste jag alltså låsa upp sakerna i SP eller räcker det med att klara spelet?

Hur tar man bort byggnader?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Vad menar du? Måste jag alltså låsa upp sakerna i SP eller räcker det med att klara spelet?

Hur tar man bort byggnader?

hmm klarat borde väll räcka då

ta bygg läget högerklicka på byggnaden

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hmm klarat borde väll räcka då

ta bygg läget högerklicka på byggnaden

Det har jag testat, det funkar inte. :/

Permalänk
Medlem

Jag har själv beställt spelet idag och ar några frågor. Röster när folk pratar är det bara hubaduba man kan ha som i the sims eller kan man spela in egna röster i spelet som Mr.Schnucky har gjort eller är det röster i spelet och om inte går det att lägga in egna röster i spelet eller är det ett visst pogram och i så fall vilket? Och kan man lägga till sub inne i spelet eller har ni använt något annat pogram för det och i så fall vilket?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Jag har själv beställt spelet idag och ar några frågor. Röster när folk pratar är det bara hubaduba man kan ha som i the sims eller kan man spela in egna röster i spelet som Mr.Schnucky har gjort eller är det röster i spelet och om inte går det att lägga in egna röster i spelet eller är det ett visst pogram och i så fall vilket? Och kan man lägga till sub inne i spelet eller har ni använt något annat pogram för det och i så fall vilket?

Det är bara hubaduba från början, sen lite längre fram i spelet får man ett hus där man kan lägga till båda röst (sin egen igenom en mick) och sub´s. (:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Jag har själv beställt spelet idag och ar några frågor. Röster när folk pratar är det bara hubaduba man kan ha som i the sims eller kan man spela in egna röster i spelet som Mr.Schnucky har gjort eller är det röster i spelet och om inte går det att lägga in egna röster i spelet eller är det ett visst pogram och i så fall vilket? Och kan man lägga till sub inne i spelet eller har ni använt något annat pogram för det och i så fall vilket?

Allt det där går att göra i spelets egna verktyg :]

Permalänk
Avstängd

Är spelet nyskapande och bra?

eller är det mer som en mod av rollercoaster tycoon, zoo tycoon och den typen av spel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Det har jag testat, det funkar inte. :/

Plocka upp en byggare och håll honom över den byggnad du vill riva, då dyker det upp olika symboler när du gör det. Välj bomben och droppa byggaren på den så river han huset.

ACDC: Ja, liret är lite nyskapande och väldigt kul. Köp

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

CA hur lång tid tar det från New Game till att man kan spela in en film?

Visa signatur

No1: ZapElton

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ACDC
Är spelet nyskapande och bra?

eller är det mer som en mod av rollercoaster tycoon, zoo tycoon och den typen av spel?

Jag tycker personligen att det är ett mycket bra spel. Det har lite blandning av Sims och nått tycoon spel. Men sen har vi hela film delen som är helt nyskapande och variations möjligheterna är nästan oändliga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Nu har jag gjort del 2 av "The Evil Gorilla". För att fatta måste ni se Part 1.

Sen kan ni se Part 2

Haha, dem var sjukt bra. Favoriterna:
"Wait, why didn´t your lips move? -Yeah fuck you."
"yay, an axe out of nowhere"
"OKAY!!!"

Visa signatur

|AMD x2 3800| Asrock DualSata2 | 2048MB pc3200 | Gainward 7900gt | P120S 250GB | WD 200GB | Silverstone ST40F 120mm | Samsung SyncMaster 959NF | Scythe Ninja , Polar freezer|

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om min senaste film??? Det är en film om dreamhack typ
Finns på http://movies.lionhead.com/movie/11113

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk

Mindre flåsande i micen vore bra.
Annars bra, fast ettan var bäst

Visa signatur

Argaste

Permalänk

Undrar hur man får entourage pelarn att höjas på sina stjärnor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Weistlynt
Undrar hur man får entourage pelarn att höjas på sina stjärnor?

Anställ en assistent till stjärnan. Plocka upp någon sökande från vilken kö som helst och droppa på symbolen bakom stjärnan.

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Hur lägger man in sub och egen röst i filmen. Gärna en nogran förklaring;)

Edit: Har löst det. Och här är mitt första bidrag. Hoppas ni inte tycker ni inte tycker dne är störande. http://movies.lionhead.com/movie/11826

Permalänk
Medlem
Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Jag har kört spelet från new game, är framme i början på trettio talet nu. Inte lite rolit spel. Men tyvärr så kan jag inte lägga ut någon film än. Har inte några kul saker som jag kan göra. Vilken host är bäst att lägga ut video på, så att jag vet, när jag har låst upp lite roligare saker?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Nu har jag gjort del 2 av "The Evil Gorilla". För att fatta måste ni se Part 1.

Sen kan ni se Part 2

Fy fan , ljudet och sättet han ramlade ihop var så fult :D:D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobinSilver
Jag tycker personligen att det är ett mycket bra spel. Det har lite blandning av Sims och nått tycoon spel. Men sen har vi hela film delen som är helt nyskapande och variations möjligheterna är nästan oändliga.

Låter intressant.

Har gillat både Sims och tycoon spelen men jag har tröttnat på deras koncept.

Det här låter onekligen kul men ofta är ju inte spelet nyskapande även om utvecklarna hävdar så. Tack för en objektiv synpunkt. Blir att handla det här efter jobbet idag!

Permalänk
Medlem

Jag undrar om det kommer några mods snart, någon som har koll på dettta?