Ragnarok-spelare, se hit.

Permalänk
Medlem

Ny update på servern med så den blir mer stabil, fan va nice, fler borde börja spela kom igen nu swecare ni kommer inte ångra er det e sk*t kul

editerad pga alkohol.

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Re: Ragnarok-spelare, se hit.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
XaosRO öppnar sina portar nu inatt. Var med på en privat server UTAN donation items, utan lama gratis warps och job changer NPC:n.

Spela spelet så som det är meningen att det skall spelas.

Tycker det underlättar och det är roligare med npc warpers osv. Spelet är fyfan segt om de inte finns sånt....RIKTIGT SEGT!

Visa signatur

AMD Athlon 2000+ | 512 DDR PC2700 | 80GB HD Maxtor IDE | Club3d Ati Radeon 9800PRO

Permalänk
Medlem

Finns det inga små roliga quests man kan göra? Typ, ha ihjäl en lite större monster eller något?
Jag har vart nere i kloakerna på ett ställe men ska man bara gå ned och vända där, eller? Det var vid knightkillarna i staden jag började i.

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem

Går du längre in i kloakerna så finns där ju "ett lite större monster"

Visa signatur

hädelse!

Permalänk
Medlem

Öhh, jo jag tror jag vet vilket monster du menar. Först händer ingenting sedan allting på en gång

När man är där ska man tillbaka samma man kom in? Finns det några andra små quests?

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
Funderar starkt på "Shinobis in pyjamas"

Tankar, kommentarer ?

nice namn på en Guild
Kankse kan man få gå med?
Jag är Archer Lvl 41/31 ska bli Hunter.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Se till att maxa alla skills förutom arrow shower som archer. Annars kommer du att suga HÅRT som hunter ^^

Klart att alla är välkomna. Postar här så fort jag skapat guildet.

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

laddar hem men segt går det trots 10Mbit

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Vad ligger ratesen pa? 1/1/1?

Jag ska testa spela pa xRo sa fort jag ar tillbaka till sverige. Men EuRO lamnar jag inte. Guilden behöver mig

Edit: Hur manga spelare brukar vara online och spela pa xRO?

btw, kan du skicka adressen/ipn och port till servern till mig med PM?

Edit igen: Juno?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

MasterOfDisaster

Jag har laddat ned båda installationerna, samt installerat enligt instruktionerna - inget problem här. Men när jag installerar install.rar i samma mapp som RO, för att sedan köra PlayRO.exe (för att patcha) så får jag samma meddelande som många andra (efter att ha läst i ert forum), nämligen:

-= Critical Error 3 =-

Can't download new config file from internet!
Ask a GM to check links, homepage is possibly online
bla bla bla.

Hur som helst. Skulle också behöva adress/ip till servern om det inte finns nåt annat sätt

Visa signatur

Tvivel.

Permalänk
Medlem

Panicore testa patcha innan du installerar "install.rar"

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
Se till att maxa alla skills förutom arrow shower som archer. Annars kommer du att suga HÅRT som hunter ^^

Klart att alla är välkomna. Postar här så fort jag skapat guildet.

Jag ska inte maxa den, jag har dock maxat Owl och volture eyes, och snart Double strafe..

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Panicore
MasterOfDisaster

Jag har laddat ned båda installationerna, samt installerat enligt instruktionerna - inget problem här. Men när jag installerar install.rar i samma mapp som RO, för att sedan köra PlayRO.exe (för att patcha) så får jag samma meddelande som många andra (efter att ha läst i ert forum), nämligen:

-= Critical Error 3 =-

Can't download new config file from internet!
Ask a GM to check links, homepage is possibly online
bla bla bla.

Hur som helst. Skulle också behöva adress/ip till servern om det inte finns nåt annat sätt

Var precis inne i IRC kanalen och frågade om samma sak, tydligen är deras patch servrar nere men de jobbar på saken.

Visa signatur
Permalänk

Jupp, letar efter en ny host till uppdate servern, så tillsvidare så kan ni köra ro.exe och sakray.exe när ni ska patcha.

Sen startar ni som vanligt, klicka bara ok på felmeddelandena. Ratesen är 3/3/3 för er som undrar.

Jupp, juno updaten kör vi på också.

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

Dagens Doppel hunt event vart ju lyckad Tycker lite synd om alla eftersläntare som fick handskas med mobsen vid ingången bara ^^

Visa signatur

hädelse!

Permalänk

Jag ressade MINST 50 pers

Men ack ack, dracula ägde er alla

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

haha jo

Visa signatur

hädelse!

Permalänk

Lite uppdatering nu:

Klan-namnet BLIR shinobis in pyjamas.

Rankerna kommer att va något i stil med (pastar direkt från min konvo med er framtida kvinnliga ledare ^^):

Shinobi in Spandex (default for new recruits) --> Shinobi in Polyester
--> Shinobi in Cotton --> Shinobi in Silk (highest rank)

so basically..the higher the rank..the better material pyjamas u have!

Jag: Master Shinobi in ________ (have yet to decide)
Hon: Lady Shinobi in Gown (as in nightgown)

Det här är då preliminära beslut, men kommentera gärna

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

Jag har försökt kolla lite om ragnaro(ö)k ...men har ej hittat screens eller något...vill veta vad för typ av spel d é...(mud,3d,2d eller vad?) vill alltså veta om det är något jag kan gilla, har spelat FF 6-10, diablo 2, lineage2, morrowind, chrono cross/trigger och dylikt...
/mvh Joniz

Visa signatur

hej.

Permalänk

Guilden är nu uppe!

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasterOfDisaster
Lite uppdatering nu:

Klan-namnet BLIR shinobis in pyjamas.

Rankerna kommer att va något i stil med (pastar direkt från min konvo med er framtida kvinnliga ledare ^^):

Shinobi in Spandex (default for new recruits) --> Shinobi in Polyester
--> Shinobi in Cotton --> Shinobi in Silk (highest rank)

so basically..the higher the rank..the better material pyjamas u have!

Jag: Master Shinobi in ________ (have yet to decide)
Hon: Lady Shinobi in Gown (as in nightgown)

Det här är då preliminära beslut, men kommentera gärna

Jo men det låter ju helt ok

Granbom > Det finns en del info på : http://iro.ragnarokonline.com/

Visa signatur

hädelse!

Permalänk
Medlem

Sitter och tankar spelet nu det verkar riktigt kul!
MasterOfDisaster har fått mig att välja archer som klass..

Permalänk

För de som vill med i guilden: posta in namn, klass, level och stats/skills här.

EDIT:

posta hellre här:

http://www.freeibforums.com/forums/index.php?mforum=Shinobis&

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

så ja nu behöver man en stat reset 500k byggt min knight lite fel och är lvl 67/37 och det är snart WoE. fattas 300k nån som vill köpa Emporium 150k

Edit : Emporiumet sålt 180k fattas nu

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja gå med i Guildet.
Är en archer på 32/24 och mitt IGN är Xack.

Edit: Level 35/26 nu..

Permalänk

Dig kommer jag ihåg Xack

Klart du ska joina. Gå bara till länken jag postade, regga dig och skriv en topic med namn, klass skill build, stats och att jag sagt att du ska in i guilden så dom andra får veta lite om dig

Bjuder in dig i guilden om jag träffar dig nåt ingame...

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

Ehum, vad ska jag säga att du heter då? :/

Permalänk
Medlem

mysigt, laddar hem spelet nu o ska testa det

tycker dock det är väldigt synd att folk skriver så negativa kommentarer :/

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xack
Ehum, vad ska jag säga att du heter då? :/

Nicke / Kyoshiro.

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk

um försöker tanka hem install.rar men får upp Forbidden.
Vad gör jag för fel?

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt