Special package <- Doom 3

Permalänk
Medlem

Special package <- Doom 3

Vad har hänt med Doom 3: special package
beställningen på webhallen?
Kollade min beställnings status
och där har det ändrats från
Doom 3: special package till enbart Doom 3.
Någon som hört nått?
Blir väl till att ringa webhallen...
Om man ville ha vanliga skulle man
ju beställt från elgiganten

Permalänk
Medlem

de släpper inte Doom3 på DVD så den är inställd

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

ja det kommer på mindre skivor tex.. det e väl skillnaden.. btw inge warez snack här va gullet..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Behöver inte vara warez. Vissa affärer fattar inte att de ska hålla på spelsläppen till ett visst datum. Har själv lyckats få tag i spel före lansering p.g.a. sådant.

Permalänk
Medlem

det blir inget special package helt enkelt. bara spelet på cd skivor.

Permalänk

Jag laddade ner Trailern... så du vill nog hellre kladda på mig

Permalänk
Medlem

Så jävla kasst att de aldrig kan gå över till DVD. Alla publiceringsfirmor borde bli överens om att banna CD för all framtid.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Men special package var ju även när de hadde tagit bort dvd upplagan...
Har jag för mej iaf

Permalänk

faan köpte en DVD läsare bara för Doom 3 och sen får man höra att den kommer bara på CD.

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sturmovik
faan köpte en DVD läsare bara för Doom 3 och sen får man höra att den kommer bara på CD.

hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sturmovik
faan köpte en DVD läsare bara för Doom 3 och sen får man höra att den kommer bara på CD.

Aj du
Köpte själv min för Far Cry, men jag lovar du kommer ha användning för den, vi får hoppas spelutvecklarna går över till DVD snart.

Permalänk
Medlem

Har för mig att HL 2 kommer köra DVD..

Visa signatur

Asus P8Z68-V, Intel Core i5 2500K, 8 GB Corsair Vengance, ASUS 6870

Permalänk
Medlem

Det finns ju ingen anledning att inte ha DVD numera. De kostar ju inget och det är betydligt mer smidigt att ha en installations dvd istället för 5 cd. Så ingenting att ångra att man har dvd inte.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Gott att dom kör med CD än , har ingen DVD läsare i min burk

och när dom går över till DVD enbart så blir det till och enbart ha den på HDn...

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Eeeh du måste fortfarande ha en DVD för att över huvudtaget kunna installera det.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

hur många har dvd`läsare då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon
Behöver inte vara warez. Vissa affärer fattar inte att de ska hålla på spelsläppen till ett visst datum. Har själv lyckats få tag i spel före lansering p.g.a. sådant.

Fet chans att någon affär här har börjat sälja spelet nästan två veckor innan det släpps... de har knappast fått det ännu...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Fet chans att någon affär här har börjat sälja spelet nästan två veckor innan det släpps... de har knappast fått det ännu...

Det släpps dock i USA om två dagar om jag inte missuppfattat, så det borde inte vara omöjligt.

Visa signatur

Zax
Nikon D90 | Nikkor AF-S 35/1.8 | Tamron AF SP 17-50/2.8 | Sigma HSM 50-150/2.8 II | Nikkor 55/1.2 | Nikkor 43-86/3.5
flickr | 5∞px

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax
Det släpps dock i USA om två dagar om jag inte missuppfattat, så det borde inte vara omöjligt.

Nej, inte omöjligt... men inte särskilt sannolikt... alls... (Om man nu förutsätter att vi alla här befinner oss i Sverige...)

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Det är ganska så omöjligt. Tar en hel del tid att skeppa till Sverige.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Fanns på Best Buy i helgen.

Fast jag tvivlar starkt på att någon hemma i Sverige har det ännu, lagligt dvs.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon
Behöver inte vara warez. Vissa affärer fattar inte att de ska hålla på spelsläppen till ett visst datum. Har själv lyckats få tag i spel före lansering p.g.a. sådant.

Jag har läst någonstans att europeisk försäljare har klartecken att sälja det så fort dom har fått det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Jag har läst någonstans att europeisk försäljare har klartecken att sälja det så fort dom har fått det.

Skickade ett mail till webhallen om dom kunde skicka det direkt dom får in den, får kanske svar idag.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Cd

Please insert cd1
|---30%-------------------|
Please insert cd2
|---------40%-------------|
Please insert cd3
|-----------50%-----------|
Please insert cd4
|---------------75%-------|
Please insert cd5
|--------------------100%|
Please insert cd1
Play?

---------------------
Dvd
|------------------100%|
Play?

Permalänk
Hedersmedlem

[tråd rensad från ovidkommande drabbel]

Permalänk
Medlem

Skulle inte förvåna mig om nån skeppning blir kapad.