Visa signatur
nattuggla uppe när alla andra inte är det..........
jag har problem jag provade mindsoft utilities demo i en vecka.men nu går det inte att få bort. jag avinstallerade programmet men datorn kraschade under avinstallationen. så det blev inte fullständigt.nu när jag går in på expressens hemsida så försöker mindsoft att installera sig igen. vilket inte går eftersom filen är raderad jag har tagit hem mindsoft igen men när man försöker installera om programmet så kommer det upp att det redan ligger en version av programmet redan och måste avinstalleras.men går man in på lägg till ta bort program så ligger filen där men man kan inte göra nått med den för avinstallation. jag har provat alla möjliga program som kan ta hand om trasiga filer och reparera.och har tittat i registren och har hittat filer som har att göra med med mindsoft och raderat dessa manuellt.och även i systemmappar har jag hittat och raderat.har sökt efter alla filer och mappar som heter nått med mindsoft och dylikt .och jag har raderat där med,och kört med wipe program för att hitta filen men det hittar inget även med avancerad sök.var fanken har windows gjort av filen som gör att den försöker installera hela tiden.finns det något program som verkligen letar upp filen och förstör den....håller på att bli galen snart.programmen jag har användt är tune up utilities 2004 + regscrubxp + cyber scrub +your uninstaller pro.jag kör med win xp pro sp2...några tips på program som verkligen fungerar som kan radera och hitta filerna var dom ligger.som det är nu raderar jag allt jag ser som har mindsoft.håller på att bli galen hjälp mig.VART ÄR FILEN!!!!
nattuggla uppe när alla andra inte är det..........
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.