All heder till webhallen.com!

Permalänk
Medlem

All heder till webhallen.com!

Beställde grejer från webhallen som jag hämtade ut i butiken för att slippa frakten. De missade då att ge mig CD-brännaren vilket jag märkte när jag kom hem. Jag hade dock inte betalt för den, så någon katastrof var det ju inte.

Jag mailade till dem om detta, och fick till svar att de skickar en CD-brännare hem till mig kostandsfritt. Man tackar!

Visa signatur

ecce
#NATisNotASecurityFeature

Permalänk
Medlem

OK! tur

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

fan vilket flyt..

Tur för dig!

Permalänk
Medlem

Jepp, Webhallen är grymma!

Permalänk
Medlem

Re: All heder till webhallen.com!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ecce
Jag mailade till dem om detta, och fick till svar att de skickar en CD-brännare hem till mig kostandsfritt. Man tackar!

Menar du att du ska slippa betala för brännaren eller att du slipper betala frakt?

Permalänk

hooray...

Visa signatur

Lyrics: Wasted time between solos

Permalänk
Avstängd

köper nästan alltid mina grejer på webbhallen dom är billiga och har bra kontakt med kunder. Speciellt om man handlar lite då och då

Permalänk
Medlem

Re: Re: All heder till webhallen.com!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Menar du att du ska slippa betala för brännaren eller att du slipper betala frakt?

Undrade detsamma.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Gillar webhallen riktigt mycket.

För det första är det inte speciellt dyrt där. får man offtast grejen/grejorna man beställt dagen efter vilket inte är allt för vanligt ( om man beställer på kontors tid dvs ).

Permalänk
Medlem

Webhallen är en ruskigt bra, kompetent, uppdaterad, trevlig och personlig butik. Gillar den skarpt

Permalänk
Medlem

Webhallen är riktigt snabba. Senast jag beställde därifrån tog det 22h från det att jag la min beställning tills jag stog med paketet i handen. Nu har jag Fable på G därifrån, skickades iväg i morse. Får se om jag får det i morgon då.

Permalänk
Medlem

Angående kostandsfritt: Vet faktiskt ej än, vi får väl se när brännaren kommer...

Visa signatur

ecce
#NATisNotASecurityFeature

Permalänk
Medlem

Troligen bara utan frakt.

Bra gjort iaf.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Hedersmedlem

jag hade tappat bort mitt ID nummer till en sak som jag skulle skicka tillbaka, och utan den kunde jag inte skicka tillbaka min sak, så skickade dom den koden fast dom inte "fick"

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Webhallen is the shit, så att säga. Bättre onlineaffär får man leta rätt länge efter. De gånger jag har handlat där har grejerna anlänt snabbt, de är billiga och man får snabbt svar på mail om det är något man undrar över.

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem

webhallen är bra! dock fick min polare vänta 3 veckor på en ny skärm :S

Permalänk

jag gillar webhallen jättemycket, mycket bra personal där, å man får grejjerna som man har beställt dagen efter. om det skulle kosta en 20:a mer så gör det inget för att man får grejjerna dagen efter

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk

webhallen är bra.. bara man ser till att det man ska ha finns i lager.. dom har en tendens att skjuta upp datum (men det gör ju i och för sig alla webbutiker)

Permalänk

jag gillar webhallen, beställde 3 fläktar samt en grafikkorts kylare, en fläkt saknades i paketet och dom skicka en ny fläkt gratis

Permalänk
Medlem

Jo webhallen är en mkt fin butik

Permalänk
Medlem

Jag har alltid tyckt att webbhallen varit en bra sida förutom nu på min senaste beställning.
Jag förhandsbokade ett spel som inte släppts + några andra saker.

2 veckor senare när spelet släpptes så hade en annan sak i min beställning tagit slut hos dom!
Nu sitter jag här och väntar på att dom ska få in den hos sin leverantör trots att den fanns i lager när jag bokade.

Det är rätt så kass behandling.

Visa signatur

Asus A7N8X-E Deluxe, Barton XP2500+ ||Chieftech DA-01B-D Dragon Fulltower 340W || 1 Gb DDR433 (dual channel) || GF4 TI 4400 med Zalman heatpipe || 4 hdd tot 680 Gb || 5st 80X80 chassifläktar via Zalman ZM-MFC1 fancontroller || NEC 3500 ”Many bothans died to give us this information.....” -Mon Mothma

Permalänk
Medlem

Börjar vela med mitt gillande av dem!

De har varit suveräna men de senaste fyra fem beställningarna därifrån har strulat! Väntar fortfarande på ett spel som släpptes/skulle släppas i fredags (1 okt) och det är inte skickat än! Det står bara att det är släppt men finns inte i lager och när jag ringer till dem så säger de att "det skulle kommit in", det kom bara några få ex" + "vi borde få in det innan helgen"!?

Som sagt, gillar Webhallen men jag börjar som sagt vackla! Värsta är att det finns ingen annan firma som är "bättre"! Fortsätter det får jag väl börja handla från Gameplay i England!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Webhallen verkar ha blivit för populärt den senaste tiden. De verkar ha svårt att hinna med alla ordrar de får in. Senast jag var där och skulle hämta ut en förbokat spel så var det ca 2 timmars kö i snabbkassan.

Jag tycker dom var bättre innan de flyttade till deras nuvarande lokaler. Då kunde man ju gå in i deras butik en fredag eftermiddag och vara ensam i butiken.