Permalänk

varför inte

Visa signatur

psst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Varför ska man kolla på sina jävla foton i en MP3 spelare? Känns lite idétorka över det hela...

För att man kan? Om skivomslaget ligger med i ID3-taggen på den låt man spelar så visas det under tiden om man vill. Apple knyter ihop sina produkter på ett smart sätt tycker jag och det vet jag att jag inte är ensam om att tycka.

Google: Apple digital hub

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
För att man kan? Om skivomslaget ligger med i ID3-taggen på den låt man spelar så visas det under tiden om man vill. Apple knyter ihop sina produkter på ett smart sätt tycker jag och det vet jag att jag inte är ensam om att tycka.

Google: Apple digital hub

[ironi] Åh! Jag vill verkligen titta på skivomslaget när jag lyssnar på musik....[/ironi]

Vilken fruktansvärt onödig funktion. Det är ju meningen att du ska lyssna på låtar med en mp3 spelare, sen är väl inte displayen sådär jättestor heller, så att titta på semesterkort å sånt e la inte nåt å räkna med.....

Å ni som tjötar om att "Hallå, e du aldrig i närheten av ett vägguttag på 8 timmar eller?" Men.....hallå, sitter d en inbyggd laddningssladd som går till en kontakt i iPoden eller? Vad jag har förstått så går ni runt å bär på en laddningssladd för att kunna ladda spelaren varje gång ni skulle behöva d å ni inte e hemma, inte så praktiskt kanske....

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
För att man kan? Om skivomslaget ligger med i ID3-taggen på den låt man spelar så visas det under tiden om man vill. Apple knyter ihop sina produkter på ett smart sätt tycker jag och det vet jag att jag inte är ensam om att tycka.

Google: Apple digital hub

För att man kan känns som ett rätt dåligt argument faktiskt
Jag tänkte inte på funktionen med att man kan se ett skivomslag för skivan man lyssnar på, och det är väl rätt coolt/kul

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
[ironi] Åh! Jag vill verkligen titta på skivomslaget när jag lyssnar på musik....[/ironi]

Köp inte en iPod så slipper du. Förstår inte folks behov av att klaga.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
[ironi] Åh! Jag vill verkligen titta på skivomslaget när jag lyssnar på musik....[/ironi]

Vilken fruktansvärt onödig funktion. Det är ju meningen att du ska lyssna på låtar med en mp3 spelare, sen är väl inte displayen sådär jättestor heller, så att titta på semesterkort å sånt e la inte nåt å räkna med.....

Jadu, kan du berätta för mig vad man kan göra med en mobiltelefon förutom att ringa, kan du berätta för mig vad vissa av Irivers mp3-spelare har för funktioner utan att spela upp musik?

Kamera, varför i hela fridens namn ska man ha det på mp3-spelare?

Tyvärr går utvecklingen åt detta hållet, jag gillar det inte, men att dra det som något negativt för Apple när alla gör detsamma, tveksamt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av network23
Helt rätt.

iPod är fruktansvärt bra. Den som säger något annat har aldrig hållt i en iPod.

Och det bevisas ju också eftersom Apple nu har över 90 procent av hårddiskspelarmarknaden och mer än 50 procent av hela MP3-marknaden, även om man räknar med alla skit-flash-dravvel-spelare som ni fått med i flingpaketet.

Jag tycker inte den är "fruktansvärt bra", och jag äger en. Den är ok, inte mer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

network23:
iPod är inte dålig, då skulle den inte ha en så stor del av marknaden. Men den är absolut inte fruktansvärt bra. Det finns många som är bättre på att vara mp3-spelare, istället för statusprodukter där iPoden leder.
Om den är så fruktansvärt bra, varför har den ingen radio, ingen inspelningsmöjlighet, kortast batteritid och varför kan man inte föra över musiken vi windows explorer?
Och om man mäter kvalite efter marknadsandelar så måste
*Volvo vara den bästa bilen i sverige
*Aftonbladet den bästa tidningen
*PC för Alla vara den bästa PC-tidningen
*MCdonalds göra bättre mat än alla andra resturanger i Sverige
*Windows vara det bästa operativsystemet, det är fruktansvärt bra

etc...
Plus att se skivomslagen när man spelar musik är ju häftigt, men knappast att man kommer att göra det. Ska man ta upp den ur fickan och glo på det vacra omslaget eller? Jag brukar liksom lyssna på musiken istället....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman
network23:

etc...
Plus att se skivomslagen när man spelar musik är ju häftigt, men knappast att man kommer att göra det. Ska man ta upp den ur fickan och glo på det vacra omslaget eller? Jag brukar liksom lyssna på musiken istället....

Njae, det är ju väldigt upp till var och en, om man bara vill lyssna på musiken och inte glo på omslaget. Då det inte följer med fjärr med vissa Ipod's sitter jag med den i handen på bussen och ibland stirrar dött på skärmen, så varför inte?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Jadu, kan du berätta för mig vad man kan göra med en mobiltelefon förutom att ringa, kan du berätta för mig vad vissa av Irivers mp3-spelare har för funktioner utan att spela upp musik?

Kamera, varför i hela fridens namn ska man ha det på mp3-spelare?

Tyvärr går utvecklingen åt detta hållet, jag gillar det inte, men att dra det som något negativt för Apple när alla gör detsamma, tveksamt.

Jag sa aldrig att enbart Apple är dåliga när det gäller den här funktionen. Dock är det första gången jag hör talas om funktionen, vilket gör att det blir Apple som får skiten utav mig. Så JO, man kan visst dra d som något negativt, eftersom de verkar vara ensamma på marknaden med detta....hade d funnits en digitalkamera i spelaren hade d varit en annan sak (även om jag fortfarande inte hade gillat idén) då den här idén med att kolla på bilder på displayen hade haft ett någorlunda acceptabelt syfte.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Min Archos Gmini 400 uber alles!!!!!!!!

Otroligt bra ljud, videospelare, liten och smidig!

http://www.archos.com/products/overview/gmini_400.html

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman
Och om man mäter kvalite efter marknadsandelar så måste
*Volvo vara den bästa bilen i sverige
*Aftonbladet den bästa tidningen
*PC för Alla vara den bästa PC-tidningen
*MCdonalds göra bättre mat än alla andra resturanger i Sverige
*Windows vara det bästa operativsystemet, det är fruktansvärt bra

Mja. Folk köper ju inte Windows frivilligt. De flesta får det nedtryckta i halsen av någon inkompetent och livrädd IT-chef som sätts på bakifrån av Bill Gates. Jag ser inte heller horder med människor gå och flasha sina Windows XP-kartonger på stan. Jag ser inte heller Dior, Chanel, Fendi och de andra göra fodral till dina Windows XP-skivor.

Hade folk frivilligt kunna valt operativsystem (kunskapsmässigt som inköpsmässigt) hade Microsoft varit i konkurs för länge sedan. Jag tror inte ens de värsta microsoftknullarna här på listan velat köra skiten om de haft alternativ (MacOS X på Intel) eller kompetens (Linux på Intel).

Men annars håller jag väl med. Volvo V70 är nog den bästa bil som producerats i Sverige. Aftonbladet skärpte sig för tio år sedan, satsade maximalt på ny teknik och gick för första gången på femtio år om Expressen och blev störst. PC för Alla läser jag inte, men deras stora läsarsiffror har nog mer med Windows nedtryckt i halsen att göra än kvalitet.

Och, jo, jag trycker faktiskt i mig ett och annat McChicken med morötter och Sprite. Tycker det smakar alldeles utmärkt, mycket bättre, fräschare, nyttigare och godare än de flesta lunchrestauranger i stan. Vet ni hur onyttig svensk fet husmanskost är?

Men - än en gång - den som inte tycker iPod Mini är världens bästa MP3-spelare har aldrig hållt i en.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av network23

Men - än en gång - den som inte tycker iPod Mini är världens bästa MP3-spelare har aldrig hållt i en.

Jag tycker inte det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeeL
Så tanken att iPod faktiskt är BRA har aldrig slagit dig? Utan det är någon sort masspsykos folk lever under?

Jag håller med om att det är dumt att föreslå iPod när man frågar efter en flash-spelare, men lika dumt är det väl att som någon här ovan jämföra batteritiden hos en iPod med en flash-spelares?!

Jag köpte en iPod för att den hade det jag vill ha och jag är nöjd med det. Likaså är många andra iPod-ägare. Att dessa tenderar att förekomma i rätt många trådar kan ju också ha att göra med att väldigt många har iPoddar. Dock så är inte ALLA iPod-ägare överfrälsta och försöker till varje pris få alla andra att köpa iPods. De flesta tycker nog, liksom jag, att det är en väldig bra MP3-spelare till det ändamål de vill ha den till.

Edit: Vad har Sony för batteritid på sin hårddiskbaserade spelare? 30+ timmar??? Och Iriver runt 16? Så 8 känns som alldeles för lite. iPod har 12 timmar nu. Liksom jag skrev ovan. Liksom det står på Apples hemsida. Gee... om iPod-ägare är under masspsykos så är då ni andra ej mottagliga för ny information.

Men vad gör den så bra? Vad har den för funktioner som ingen annan har? Är den snyggare än alla andra spelare? Att vara nöjd med den spelare är en sak, att försöka trycka ned den i halsen på alla andra är en annan sak.

Om vi andra inte är mottagliga för ny information så borde resten av er kolla vad tråden egentligen handlar om. Inte Ipod spelarna utan "Ipodfreaks". Ni lider itne utav masspyskos ni blir bara lurade av advertising.:rolleyes:

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Men vad gör den så bra? Vad har den för funktioner som ingen annan har? Är den snyggare än alla andra spelare? Att vara nöjd med den spelare är en sak, att försöka trycka ned den i halsen på alla andra är en annan sak.

Om vi andra inte är mottagliga för ny information så borde resten av er kolla vad tråden egentligen handlar om. Inte Ipod spelarna utan "Ipodfreaks". Ni lider itne utav masspyskos ni blir bara lurade av advertising.:rolleyes:

Har du läst marknadsföring?

Om produkten uppfyller (eller överträffar) kundens förväntningar blir han/hon nöjd. Ipoden uppfyller mina förväntningar - jag är nöjd! Liksom jag sagt så tillhör jag inte skaran som försöker trycka ner den i halsen på andra, men om någon frågar mig om vilken HDD-MP3-spelare jag rekommenderar så säger jag iPod. Är det fel? Eftersom jag har en och är nöjd med den?

Blir vi lurade av Apples marknadsföring om vi är nöjda med produkten vi får? Blir du lurad av Ariel, Aquafresh, Uncle Ben's och andra som gör mycket reklam om du köper deras produkt och den uppfyller dina förväntningar? Antagligen inte.

Vad gör iPod bra? Ja, att den uppfyller funktionerna jag efterfrågar. Om iriver kom ut med en spelare som kunde koka kaffe, ha inbyggd fjärrkontroll till TVn och låta som en gräshoppa, skulle den då vara bättre än iPoden om dessa funktioner ändå inte är något jag efterfrågar? Nej!! inte för mig!

Angående iPod photo så håller jag med de som säger att den är rätt onödig. Man behöver inte kunna kolla på skivomslag eller semesterbilder på en MP3-spelare. Men det är vad JAG tycker. Däremot så vill iaf jag kunna ladda över bilder till en MP3-spelare. Varför? Jo, för att mitt minneskort till kameran inte är på 40GB! Därför har jag en minneskortsläsare till iPoden.

Den som påpekade att man inte kan mäta "brahet" i marknadsandelar har rätt. Men du får ju se på alternativprodukterna, och också VARFÖR dessa har så stora marknadsandelar. I McDs fall är det pris och tillgänglighet. I PC-hemma är det att de helt enkelt har den största potentiella marknaden (inte allför kunniga PC-intresserade personer).

iPod är inte mycket billigare än andra HDD-spelare, och inte heller mycket dyrare. Det är en likvärdig produkt, med i grunden samma funktioner. Då får man ju se på vad som skiljer den från andra MP3-spelare. Differentiering i marknadsföringstermer. Visst är en del av förklaringen image! Apple har lyckats få upp statusen på iPod, men hur fick de det? Genom att "lura" kunderna och ändå få dessa kunder att rekommendera den till andra!? Skulle inte tro det. Kombinationen av de egenskaper iPod har är (eller iaf har varit) ett vinnande koncept - det är fakta!

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Medlem

Ipod äger! JoS suger fetballe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jadde
Ipod äger! JoS suger fetballe

Nu fick diskussionen ett nytt lågvattenmärke.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeeL
Har du läst marknadsföring?

Om produkten uppfyller (eller överträffar) kundens förväntningar blir han/hon nöjd. Ipoden uppfyller mina förväntningar - jag är nöjd! Liksom jag sagt så tillhör jag inte skaran som försöker trycka ner den i halsen på andra, men om någon frågar mig om vilken HDD-MP3-spelare jag rekommenderar så säger jag iPod. Är det fel? Eftersom jag har en och är nöjd med den?

Blir vi lurade av Apples marknadsföring om vi är nöjda med produkten vi får? Blir du lurad av Ariel, Aquafresh, Uncle Ben's och andra som gör mycket reklam om du köper deras produkt och den uppfyller dina förväntningar? Antagligen inte.

Att en vara överträffar kundens förväntningar behöver ju inte betyda det är den vara som mest skulle överträffa densamma. Om jag har låga förväntningar på en mobiltelefon (ex: sådana förväntningar man hade -96 som att SMS skulle finnas och en standbytid på över ett dygn) och jag köper en begagnad Nokia 3110 idag så blir jag jättenöjd och rekomenderar den till min vänner. Skulle en effektiv marknadsföring lyckas kränga 3110:or till kunder som blev jättenöjda så betyder det ju inte att det är den _bästa_ produkten, eller hur?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeeL
Men - än en gång - den som inte tycker iPod Mini är världens bästa MP3-spelare har aldrig hållt i en.

Har du provat alla andra?

Permalänk

Det är väl till stor del gränsnitt och design som iPod lever på, samma som med apples andra produkter. Creative har billigare spelare med bättre ljudkvalite och kapacitet men deras layout på knappar och gränsnitt suger. Svårt organisera filer och information. Bra eller bäst har ingen betydelse för större delen av kunderna. Vanligt folk klarar sig på batteritiden, en väldigt liten del vill ha mer. Själv lyssnar jag ofta 12-15 timmar per dag ute men jag är iofs galen. Det som framför allt är viktigt för dom flesta är ett bra grännsnitt. 90 % av all irritation med en spelare lär ju komma ifrån knappar och gränssnitt. iPod äger allt på gund av att de flesta andra suger fett på detta.

Om folk fick välja skulle nästan alla välja Mac före Pc. Bra för mig att de inte får det. Pc är helt utomordentligt för nördar.

För övrigt är alla mp3 spelare skitfula. iPod är t.o.m lite extra ful men alla andra kämpar för att bli den fulaste spelaren de med. Min tidiga 90-tals sharp-minidiscspelare är det enda snygga i musikväg som någonsing producerats tror jag. Kärv, kantig såg ut att vara uthammrad i tjock plåt ute på den ryska tundran. Så vacker.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem

Nyarlathotep!

Lägg upp en bild på'n

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AgV=-
Med risk för att bli mobbad av macägare:

iPod har samma sjuka som alla produkter från Apple. Folk tror att de köper något mer än en mp3-spelare trots att det inte är mer än en (halvbra) mp3-spelare, precis som med Apples datorer. De är bra men inte nödvändigtvis bättre än andra alternativ.

Har ni märkt hur det alltid dyker upp en bärbar dator med jättestort apple-logo i filmer, TV-serier osv? Dold marknadsföring...

Minst lika ofta är det täckt med något märke eller liknande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman

varför kan man inte föra över musiken vi windows explorer?

Finns det ens någon spelare som kör på id3-tags som klarar detta då?

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Det som får mig att lyfta på ögonbrynen är att folk som köper en pryl för att den hör till en "livstil", som t.ex en iPod, har ofta en väldigt dålig förmåga att förstå varför folk har andra preferenser än de själva. I den här tråden finns det många bra exempel på denna trångsynthet.

Vill man t.ex ha ett litet och nätt flashminne av en rad olika anledningar så ska man övertygas att den större, tyngre, känsligare och dyrare iPod minin minsann kan användas när man är ute och springer. So? Vill en person ha spelare med flashminne så kan man försöka smälta det och sluta upp med sitt mantra.

Bara för en produkt är populär så betyder det inte att den är överlägsen. Maninstream musik som t.ex Britney Spears är bannemej inte bra fast hon ser bra ut, säljer mycket och spelas ofta i radio. Kan ni tänka er scenariot med militanta Britney Spears fans som försöker konvertera tröga datanördar för att ni lyssnar på eran konstiga metal/trance därför eran stil inte passar till deras fjortisimage.

Jag kan komma på en rad olika anledningar varför man inte skulle vilja ha en ipod.

- Stora
- Dyra
- Ingen radio
- Ingen line-in
- Bundna till iTunes, som många inklusive undertecknad avskyr. Ja, jag vet det finns andra program också…
- Man kan inte använda kataloger
- Usel batteritid
- Krånligt att byta batteri
- Inte lika stryktåliga som ett flashminne,

Nog finns det säkert en del saker som tilltalar folk också såsom, design, menysystem och ”imagen”. Men fatta folk kan faktiskt inte vilja ha en ipod pga de nackldelar som jag räknade upp t.ex. Kan man inte inse att folk kan ha en annan åsikt än en själv så kan man lika gärna knipa åt.

Permalänk
Medlem

Det är underligt hur en diskussion om iPod kan urata i en Mac vs PC debatt. En iPod har faktiskt inget att göra med Mac eller PC för den delen. Snart kommer det trådlösa mediaspelare/inspelare med internetuppkoppling och datorns betydelse i sammanhanget borta.

Att iPoden säljer är för att den är läcker och rymmer mycket musik i ett litet skal. Så enkelt är det. Kommer det andra spelare som har lika läcker design och ett lika hållbart totalkoncept till ett lägre pris så lär iPodens dominans brytas kanska snart.

Visa signatur

Yepp, it´s 1984

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nisseson
Att en vara överträffar kundens förväntningar behöver ju inte betyda det är den vara som mest skulle överträffa densamma. Om jag har låga förväntningar på en mobiltelefon (ex: sådana förväntningar man hade -96 som att SMS skulle finnas och en standbytid på över ett dygn) och jag köper en begagnad Nokia 3110 idag så blir jag jättenöjd och rekomenderar den till min vänner. Skulle en effektiv marknadsföring lyckas kränga 3110:or till kunder som blev jättenöjda så betyder det ju inte att det är den _bästa_ produkten, eller hur?

Har du provat alla andra?

Har jag sagt att iPod är den bästa produkten eller? Det finns ingen objektivt bästa produkt för alla målgrupper. Det är en självklarhet. Siemens säljer A52or idag för 250-300 spänn med kontantkort. Det är inte en särskilt avancerad mobil. Men de som köper den får sina förväntningar uppfyllda om det nu är en enkel mobil de vill ha. En person som efterfrågar en kameramobil med en massa flashiga funktioner skulle inte vara nöjd med en A52a. Det jag säger är att iPod är bra nog att uppfylla kundernas förväntingar, och nöjda kunder rekommenderar produkten till andra i samma situation. Givetvis skulle en person som är sjukt nöjd med sin A52a inte rekommendera den till en 14-årig mobilnörd som vill ha ALLT på sin mobil.

Du citerar en helt annan person vars inlägg jag tar mycket starkt avstånd från och hävdar i ditt citat att JAG har skrivit det? Jag skulle aldrig hävda att iPod var så bra att alla, oavsett preferenser, skulle bli helt sålda på den. Jag menar, hade den varit så bra hade det inte funnits några andra MP3-spelare! Vi lever ju trots allt i en marknadsekonomi.

Visa signatur

"The Marlboro man died of cancer, and he wasn't a rocket scientist when he was healthy" //Harvey Danger
Det finns 10 sorters människor - de som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Finns det ens någon spelare som kör på id3-tags som klarar detta då?

Iriver IHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeeL
Du citerar en helt annan person vars inlägg jag tar mycket starkt avstånd från och hävdar i ditt citat att JAG har skrivit det? Jag skulle aldrig hävda att iPod var så bra att alla, oavsett preferenser, skulle bli helt sålda på den.

Ooops, helt seriöst sorry! Jag pysslade lite för mycket med annat samtidigt och blandade ihop olika svar. Definitivt "my bad"!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CeeL
Det jag säger är att iPod är bra nog att uppfylla kundernas förväntingar, och nöjda kunder rekommenderar produkten till andra i samma situation.

Japp det stämmer 100%. Dock förstår inte vissa att de som gäller för dem inte nödvändigtvis gäller för alla andra (och att en persons förhoppningar överträffas inte innebär att produkten nödvändigtvis måste vara den bästa) vilket gör att de rekomenderar hej vilt, ipods till "alla" oavsett användningsområde eller SE p910 till gamla mormor. Det är väl det trådskaparen har hetsat upp sig på och jag kan förstå honom lite.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icystriker
Iriver IHP

Jag vet inte hur det är med de nya men iHP-1x0 behöver man iaf ett program om man vill köra taggar...

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av network23
...även om man räknar med alla skit-flash-dravvel-spelare som ni fått med i flingpaketet.

Du verkar vara Apples perfekta kund, lite lagom korkad

Skämt och sido, har du testat mer än en flash-spelare? Meningen med en mp3-spelare är väl ändå att den ska vara liten, och lätt att ha i fickan osv?

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.