Permalänk
Inaktiv

Nokia 8910, vibrator sönder?

Hejsan vänner och läsare!

Fick igår den nya mobilen jag hade beställt (begagnad dock), det är en Nokia 8910. Välidgt mysig telefon med titan skal, men! Den s*tan vill inte vibrera för mig?

Min 5210 hade oxå det problemet en gång i tiden men det kom tillbax igen, någon som vet hur man får detta problemet att rätta till sig?

Permalänk
Medlem

Kör system test

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av veellan
Kör system test

hur gör man det? :S

EDIT: Fin laptop sitter precis på en sån. Du råkar inte vara JB elev?

Permalänk
Medlem

Du pluggar in en datakabel o kör system test via ett fint litet program. Annars KAN vibratorn pajat/ej vara ansluten...har sett endel sjuka oxidationer, rost, damm, skräp osv inuti telefoner så det är ingen omöjlighet. Kan dock även vara mjukvarustrul...så man vet ju aldrig.

Mobiltelefoner kan knasa på ytterst många sätt, tyvärr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FilleMang
hur gör man det? :S

EDIT: Fin laptop sitter precis på en sån. Du råkar inte vara JB elev?

Klart jag är jb elev

Visa signatur

pilla aldrig med något som fungerar, det kostar bara en massa pengar i slutändan.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av instinqt
Du pluggar in en datakabel o kör system test via ett fint litet program. Annars KAN vibratorn pajat/ej vara ansluten...har sett endel sjuka oxidationer, rost, damm, skräp osv inuti telefoner så det är ingen omöjlighet. Kan dock även vara mjukvarustrul...så man vet ju aldrig.

Mobiltelefoner kan knasa på ytterst många sätt, tyvärr

Vet du var programmet heter?
Går det annvända via Blåtand eller IR istället?