StepMania: Arch0wl plays Quasar @ 1,5x

Permalänk
Avstängd

StepMania: Arch0wl plays Quasar @ 1,5x

Gammal video, men kan inte hitta att den visats på forumet, och måste ju bjuda er på en sjukt snabb kille från Texas. Enjoy.

http://www.big-boys.com/articles/quasar.html

En till: Spelad av Alex Quick. Låten är One More Lovely, av Eggman. Finns på http://www.bemanistyle.com om någon vill veta.

http://www.stepmania.com/stepmania/download.php?file=movies/2...

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem

How tha fock?

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk

Alltså de där verkar ju hur sjukt som helst.
Nått mygel me filmen måste de ju vara känns de som.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
How tha fock?

Kan själv klara 1,2x rate och få A eller AA, men han är bara skadad.

VonPluring: Inget är fake, lovar. Han är bara sjuk. Kolla hans sida, han är välkänd inom DDR-kretsar. http://www.arch0wl.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Lyckliga tjej som får äran att få sexa med honom, han kanske är lika snabb i sängen som han är på trycka på tangenter?

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Apanson: Om du är kunnig inom sådana här kretsar kanske du kan lösa en dispyt mellan mig och en polare.

Jag bytte snabbt till att köra ad 46(numpad) för att på så vis få det mycket enklare än om man kör med en hand på piltangenterna. Detta ansåg han var fusk och att piltangeterna med en hand var det enda rätta. Nu ser jag att den här killen kör piltangenterna - men med två händer.

Vilken är den korrekta stilen? En eller två händer? Piltangeterna eller valfritt?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
Apanson: Om du är kunnig inom sådana här kretsar kanske du kan lösa en dispyt mellan mig och en polare.

Jag bytte snabbt till att köra ad 46(numpad) för att på så vis få det mycket enklare än om man kör med en hand på piltangenterna.

Nu ser jag att den här killen kör två händer på piltangenterna.

Vilken är den korrekta stilen? En eller två händer? Piltangeterna eller valfritt?

Det anser jag är upp till var och en. Själv kör jag som Arch0wl eller med CV - OP, två händer över tangetbordet, beroende på vad jag känner för. Säg åt din polare att man gör som man känner för.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har du länkar till några pack med röda (vet inte vad man ska kalla dem) låtar som ju är lite svårare än de vanliga låtarna? Vill bara ha röda låtar. :/

Permalänk
Medlem

Tjena han var lite rapp i fingrarna

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
Har du länkar till några pack med röda (vet inte vad man ska kalla dem) låtar som ju är lite svårare än de vanliga låtarna? Vill bara ha röda låtar. :/

Har en jävla massa på hårddisken, vet bara att Arch0wl - Keyboard Mega Pack 1 finns på DDRAmericas Bittorrent-tracker. Länk: http://www.ddramerica.com/bttracker/dltorrent?file_id=234

Förvänta dig inga vidare hastigheter. Annars, skicka ett PM så kan jag ju kontakta dig på MSN/annat.

Visa signatur

Permalänk

Fattar inte riktigt spelet. När ska man trycka på tangenterna för att pilarna ska räknas? Är det under hela vägen över skärmen eller bara när de kommer längst upp? Dvs: om det kommer en ensam pil över skärmen, måste man vänta med att trycka tills den har passerat någon linje eller vad? Antar att man måste trycka i ordning, vad händer om man gör fel?

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fastforward
Fattar inte riktigt spelet. När ska man trycka på tangenterna för att pilarna ska räknas? Är det under hela vägen över skärmen eller bara när de kommer längst upp? Dvs: om det kommer en ensam pil över skärmen, måste man vänta med att trycka tills den har passerat någon linje eller vad? Antar att man måste trycka i ordning, vad händer om man gör fel?

Man ska trycka när pilarna passerar de vita genomskinliga överst på skärmen. Ju mer rätt man trycker, desto bättre rank får man på pilen. Går att få Marvelous, Perfect, Great osv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jesus!

Nog för att jag klarar rätt många låtar rätt snabbt men inget ens i närmaste närheten av det där!

Han ska ha credits för det där. Verkligen.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Han ska ha credits för det där. Verkligen.

Jo, fy helsike. Det håller jag med om.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Finns en svensk som är bättre; Milk på ddrsverige.com. Besök deras IRC-kanal om ni vill ha hans sjuka filmer.

Permalänk
Medlem

vad äre för spel dom lirar ? Stepmania ?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av So Deep
Finns en svensk som är bättre; Milk på ddrsverige.com. Besök deras IRC-kanal om ni vill ha hans sjuka filmer.

Inte det intrycket jag fått. Har du sett Arch0wls andra filmer? Vill se Milk få AAA på Quasar 1,5x rate. Du får gärna lägga upp Milks bästa så man kan jämföra.

_IFKGBG_: StepMania.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Rätt gammal video. Kul att se, men folk som spelar på platta är desto roligare. Arch0wl tror jag för övrigt jag har spelat Phantasy Star online med på DC. Kan missta mig, men..

F.ö. såg precis att han bara lirar med pekfingrarna. Galen kille ju... Seriöst, trodde inte sånt här var möjligt
http://www.arch0wl.com/reality.wmv

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shade6
http://www.arch0wl.com/reality.wmv

Japp, den där är också helt sjuk. Ser fram emot en film där Milk "äger" honom. Kom igen So Deep.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

du skall ju inte använda tangentbordet överhuvud taget!!!
koppla in en dansmatta och kör så mycket grymmare!

Permalänk
Avstängd

Omg, han var ju inte _lite_ snabb. =/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattoys
du skall ju inte använda tangentbordet överhuvud taget!!!
koppla in en dansmatta och kör så mycket grymmare!

Ja, eller inte. Du tycker inte det var bra presterat alls? Gör samma sak själv.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Har testat reality nu, den var rätt jobbig

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Har testat reality nu, den var rätt jobbig

Vad fick du? Måste fan också testa en gång.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Klarade inte av den. Mitt tangentbord gillar inte snabba knapptryckningar Den finns på bemanistyle.com

Visa signatur

c-(`_´Q) - <(^-^)>

-05a och astuff. Lovar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Klarade inte av den. Mitt tangentbord gillar inte snabba knapptryckningar Den finns på bemanistyle.com

Haha, ok. Vilken av dom är det jag ska köra? Den av b00mbat0wer eller Reach? Finns ju två när jag söker som har 10 i rating.

Fick C på 1,0x rate. B på 0,9x rate. Första gången jag kör den iofs. Får spela lite mera ikväll.

Men, sitter med trådlöst jobbigt tangentbord. Föredrar att spela på min laptop, men den är på service/hårddiskutbyte.

Det var Reach-versionen jag körde.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Pff, gammal! :p.
Nejdå, nu ska vi inte vara sådana ;). Som sagt har Milk dock fått samma score(?).
Man känner sig ganska så liten med sin MAX300-fc när man sett denna dock :p.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
Pff, gammal! :p.
Nejdå, nu ska vi inte vara sådana ;). Som sagt har Milk dock fått samma score(?).

För fan, jag skrev ju gammal i första inlägget.

Men, har du film på när Milk får samma/bättre score?

EDIT: Fick B på Reality, på 1,0x rate.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apanson
För fan, jag skrev ju gammal i första inlägget.

Men, har du film på när Milk får samma/bättre score?

Nope, men jag tror inte att han ljuger ;).
Här är en film när han AAA:ar For Wasabi dock: http://daikenkai.com/ddrsverige/Wasabi.wmv

Permalänk
Medlem

Fan ta honom.. han tar mig
O jag tycker att jag trycker fort ^^

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.