ms egna program funkar inte

Permalänk
Medlem

ms egna program funkar inte

När jag försöker titta på bilder i "visningsprogramet för bilder och fax" händer det inget! När jag försöker flytta filer innom en partion så händer det heller inget. När jag ska köra defrag. och trycke på något så händer inget! någon som har en aning? börjar bli desperat!

Visa signatur

/me

Permalänk

Re: ms egna program funkar inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joltcola
När jag försöker titta på bilder i "visningsprogramet för bilder och fax" händer det inget! När jag försöker flytta filer innom en partion så händer det heller inget. När jag ska köra defrag. och trycke på något så händer inget! någon som har en aning? börjar bli desperat!

Anledningen till varför du inte kan flytta/kopiera/klistra in filer är nog att du har avslutat en svchost.exe som hade hand om just de funktionerna. Resten vet jag dock inte svaren på

Permalänk
Medlem

men jag kan ju flyta/kopiera mellan enheterna men inte inom en partion. svhost har väl hand om funktionerna mellan diskarna oxå, eller?

EDIT: Nytt syndrom: när jag försöker installera något får jag bara följande flmeddelande: http://unterfuhrer.no-ip.com/error.jpg

Jag börjar bli riktigt desperat! finns det något sätt att åtgärda allt detta eller måste jag formatera?

Visa signatur

/me

Permalänk

Tror inte det finns någon simpel lösning för detta, men vad vet jag :/
Även om du lyckas fixa det tror jag att fler fel kommer att upptäckas, så en format vore nog det smartaste.

Permalänk
Medlem

Då kör jag på det... ses när jag har intstallerat om!

Visa signatur

/me